Kynnere mensmurring... Uke 35

Timmy

Betatt av forumet
Hei, er i uke 35+2. Er på overtid nå føler jeg ettersom jeg fikk jenta mi i uke 34 sist. Nå de to siste dagene har jeg fått så utrolig mye kynnere og mensmurring. Kjenner d strammer seg gjennom hele dagen og kjenner det langt bak i ryggen og minner om svake rier men de blir liksom ikke verre. Så usikker på om jeg skal ringe sykehuset, blir d dumt å komme inn på en sjekk bare for å se om d er noe på gang? leser jo på nettet at d er normalt å kjenne dette som jeg kjenner nå men ettersom jeg gikk for tidlig sist så er jeg selvfølgelig extra bekymret for at d skal skje igjen. Sist gang startet d med vann avgang da. Sitter å prøver å skrive på en oppgave nå men vanskelig å konsentrere seg når jeg sitter å kjenner på disse kynnerene hele tiden. Har forvøvrig også fått mye luft og uvel i magen de siste dagene så d er jo egentlig tydelig at kroppen driver med noe for tiden.

Tenker at sidan det er såpass tidleg, og sidan du fødte tidleg sist, så ville eg kontakta føden, så får dei bestemme om du skal komme inn på sjekk eller ikkje.
Er ikkje greit å gå rundt slik i vekesvis, så håpar det blir bedre. Lykke til:)

Ring sykehuset!

Du fødte tidlig sist! Det kan skje denne gangen også!

Back
Topp