Kynnere med tak i ryggen

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er det mange som har det? Er det vanlig? Det skjer ikke ofte, men sitter og kjenner på det nå, i hvert fall. Det øker ikke i smerte som en rie, men får en sånn følelse av å ha løftet en stor og tung Stein noen ganger slik at jeg får vondt/blir sliten i ryggen. Og følelsen av det blir der, går ikke vekk før en stund senere.

Er det mange som har det? Er det vanlig? Det skjer ikke ofte, men sitter og kjenner på det nå, i hvert fall. Det øker ikke i smerte som en rie, men får en sånn følelse av å ha løftet en stor og tung Stein noen ganger slik at jeg får vondt/blir sliten i ryggen. Og følelsen av det blir der, går ikke vekk før en stund senere.

Jeg har masse maserier om dagen som setter seg i ryggen, de bygger seg opp som et belte rundt livet og er vondt når det er på topp før det gir seg. Noen er så sterke at smerten sitter i lenge etterpå.... Slitsomt med slike vondter! Det som hjelper for meg er badekar, eller strekke ut på sofaen eller senga :) varmepose er jo også noe, blir det og for ille, kan du jo prøve med paracet?

Jeg har masse maserier om dagen som setter seg i ryggen, de bygger seg opp som et belte rundt livet og er vondt når det er på topp før det gir seg. Noen er så sterke at smerten sitter i lenge etterpå.... Slitsomt med slike vondter! Det som hjelper for meg er badekar, eller strekke ut på sofaen eller senga :) varmepose er jo også noe, blir det og for ille, kan du jo prøve med paracet?

Er liksom ikke SÅ ille at jeg må ha paracet, men det er litt slitsomt. :P Får en veldig trang til å strekke ut. Mine blir ikke like vonde som dine, tror jeg. Det er liksom ingen topp, det kommer bare med en kynner og blir i ryggen selv når kynnerene er over.
Varmepose var ikke dumt, skal prøve det. :)

Jeg også har sånne kynnere som jeg kjenner veldig godt i ryggen og foran på magen! Veldig slitsomt! Men har funnet ut at hvis jeg endrer sitte stilling eller reiser meg opp så slutter det ! Men har nå fått konstant vondt i korsryggen da.. Men det er nok pga magen...

Det værste er å sitte i bilen, da får jeg sykt vondt i magen foran og det tar lang tid før det gir seg etter jeg har kommet ut... :(

Er liksom ikke SÅ ille at jeg må ha paracet, men det er litt slitsomt. :p Får en veldig trang til å strekke ut. Mine blir ikke like vonde som dine, tror jeg. Det er liksom ingen topp, det kommer bare med en kynner og blir i ryggen selv når kynnerene er over.
Varmepose var ikke dumt, skal prøve det. :)

Håper det lettner for deg iallefall!:) Huleboerne holder på å teste mammaene sine :D Jeg har uansett bare 16 dager igjen til ks dato, men ååh... Skal det holde på slik får det jaggu snart bli RIER så noe hender før!

Få mannen til og massere hjelper her! :)

Håper det lettner for deg iallefall!:) Huleboerne holder på å teste mammaene sine :D Jeg har uansett bare 16 dager igjen til ks dato, men ååh... Skal det holde på slik får det jaggu snart bli RIER så noe hender før!

Håper det blir lettere for deg også dersom det ikke har tenkt å sette igang. ;) Er ikke godt å gå sånn i noe som føles som det uendelige.
12 dager til termin her nå!

Har hatt det, men plutselig er kynnerne mindre vonde :-) så her har drt roet seg veldig.. en periode kjente jeg det veldig når jeg lå i senga - kraftige kynnere med press over magen og som et belte rundt korsryggen..

Jeg har mye av det for tiden. Føler det hjelper litt med varmepose i korssryggen. I går var det ganske heftig og varte lenge både kynnerne og de ryggsmertene så da tok jeg paracett, vet ikke om det hjalp noe særlig.

Back
Topp