Kynnere, maserier, rier??

Håpefull2015

Flørter med forumet
Siden 00.30 i går kveld har jeg hatt regelmessige sammentrekninger. Jeg har gjennomsnittlig ca 4stk på 10min. Da blir hele magen hard så får jeg vondt i rumper, korsryggen og underlivet som stråler ned mot lårene. Jeg må puste meg igjennom, men det er ikke så fryktelig vondt. Jeg lekker også fra brystene! Det er 24 dager igjen til termin! Noen som har hatt noe lignende? Hva kan det være? Bør jeg ringe?

Jeg har hørt at man skal ringe føden om man har regelmessige smerter, men er det rier bør de ta seg opp i både smerte og takt?! Jeg hadde uansett tatt en telefon så kan de bedømme :)

Jeg ville ringt for sikkerhetsskyld. Regelmessige sammentrekninger kan godt være rier! Dessuten så er det jo ikke alle som opplever at riene er så smertefulle som de trodde de skulle være! Lykke til!

Jeg hadde det helt likt, varte i 9 timer
Også ga det seg selv og nå har det
Vært stille i flere dager.. Mine kom med 4 min mellomrom og alle varte i 40-45 sek.. Men om det ikke stopper hadde jeg ringt føden for å se om baby blir stresset, og om det tar seg opp i styrke er det jo noe åå gang :D

Ringte du?
Jeg har fått beskjed om å ringe uansett når det er såpass regelmessig, og det stråler til lår osv. Alle kan oppleve rier forskjellig, så bedre å sjekke en gang for mye enn for lite:)

Takk for svar alle sammen. Nei jeg ringte ikke, det gav seg helt rett etter jeg postet innlegget. Men hvis det kommer igjen skal jeg ringe med en gang. Jeg kjenner rikelig med liv, så jeg er ikke urolig :)

Back
Topp