Kynnere? I uke 6?

Nyttliv

Betatt av forumet
Bare lurer på om det er normalt å ha kynnere så tidlig som i uke 6? Kjenner det ganske godt, og det har vart ganske lenge nå.. Selv om jeg ligger rett ut på sofaen.. Kan det ha en sammenheng med at det er 4 mnd siden jeg fødte sist? Kjenner at jeg ikke helt liker det her...

Jeg har også noe kynner lignende greier. Jeg er bare i uke 5, men venter nr 4.

Skal til legen på fredag, får spørre da. Jeg liker det ikke noe sårlig jeg heller, det er altfor tidlig!

Hmm.. Vil gjerne vite hva legen din sier om det om det går greit? Jeg er på vei til Danmark på ferie, og skal ikke til legen før 1. August nemlig..

Nå har jeg og fått kynnere :S

Gikk meg en tur med barna i dag og etter en bratt oppoverbakke merket jeg skikkelig kynnere og måtte sette meg ned og vente en god stund til det var over. 
Når vi kom hjem var det det samme igjen. 
Spire nr fire hva sa legen din? 

Er ferdig med 6 uker i morgen og skulle egentlig vente noen uker med å dra til legen på første kontroll men nå lurer jeg litt på om jeg skulle dra snart for å spørre om bl.a. dette.... 

Er dere sikre på at det er kynnere...?

Da jeg gikk lang tur med lillemann på ryggen her om dagen, fikk jeg også tak i magen, men jeg tenker på det som normale "stikkinger" tidlig i svangerskapet. Nå vet jo ikke jeg hvordan det føltes for dere, men disse takene har ikke jeg sett på som kynnere hvertfall :)

Back
Topp