Kynnere i uke 29

Dahlia83

Flørter med forumet
Er idag 29+3 Og har en hel del kynnere . Selv med 2 barn fra før husker jeg ikke nå hvordan det var da... noen andre som har det på samme måten på omtrent samme tid?

Jeg har hatt kynnere litt av og på siden uke 14-16, men nå på fredagskvelden var det ekstremt. Magen var konstant hard da det kom en ny kynner før neste var over omtrent. Gikk å la meg for å se om det gikk over, og våknet rundt 10-12 ganger den natta og alle gangene hadde jeg hard mage/kynnere. Men var som normalt igjen når jeg våknet dagen etter.. :happy:

Ellers har jeg nå om dagen i snitt flere kynnere i timen, og er nå i uke 30.

Jeg er 31 uker, og har hatt merkbare/ubehagelige kynnere mange ganger om dagen i litt over en måned.

Hatt kynnere av og på siden uke 18. Er nå i uke 31. Jo fler barn jo mere kynnere fikk jeg vite. Dette er nr 3

Er i uke 32 og har masse kynnere. De er vinde, og blir ikke nødvendigvis bedre når jeg legger/setter meg ned - spørs hvor mye aktivitet jeg har vært i. Fødte prematurt sist, så legen sykemeldte meg denne uka 100% så jeg kan styre aktiviteten helt selv, og slappe av før kynnerne kommer :)

Jeg forstår fortsatt ikke hva kynnere er, er det vondt? :rolleyes:

Jeg forstår fortsatt ikke hva kynnere er, er det vondt? :rolleyes:
Trenger ikke være vondt eller ubehagelig, men kan. Noen ganger kan de være veldig plagsomme og andre merker man dem kanskje ikke.

magen blir helt hard. Det er det som på TV/film gjerne kalles Braxton-Hicks contractions (rier), livmoren øver seg litt til fødsel

Trenger ikke være vondt eller ubehagelig, men kan. Noen ganger kan de være veldig plagsomme og andre merker man dem kanskje ikke.

magen blir helt hard. Det er det som på TV/film gjerne kalles Braxton-Hicks contractions (rier), livmoren øver seg litt til fødsel

skjønner, tror kanskje jeg har hatt det i forbindelse med anstrengelse, men ikke så voldsomt mye :)

skjønner, tror kanskje jeg har hatt det i forbindelse med anstrengelse, men ikke så voldsomt mye :)
Varierer veldig hvor mye man har av det og ikke alltid man trenger merke det heller

Back
Topp