Kynnere i ryggen og mensenmurringer..

Nathalie_91

Glad i forumet
kan det være noe på gang? Hadde akkurat en "koseøkt" med gubben og kjente mensensmerter med en gsng etterpå.. Skal vekke han senere i natt for runde 2! Haha jeg er så teit altså...

Noen flere som begynner å bli desperate nå?:)

Haha, liker at du kaller deg desperat etter en koseøkt med gubben :D husk at det er 3 ganger som må til. Kan godt være at noe er på gang, men man kan jo gå sånn en evighet også, det er jo det som er så kjipt :/

kan det være noe på gang? Hadde akkurat en "koseøkt" med gubben og kjente mensensmerter med en gsng etterpå.. Skal vekke han senere i natt for runde 2! Haha jeg er så teit altså...

Noen flere som begynner å bli desperate nå?:)

Haha. Du er med andre ord mer enn klar nok :) Lenge igjen til termin?

Haha, liker at du kaller deg desperat etter en koseøkt med gubben :D husk at det er 3 ganger som må til. Kan godt være at noe er på gang, men man kan jo gå sånn en evighet også, det er jo det som er så kjipt :/
Funker det ikke med bare en gang? Tre gang i løpet av kort tid? Spør dumt her nå, men vil prøve ALT! Termin på onsdag :D

Hahahahaha!! Tenkte ikke over at jeg skreiv det slikt! Hahaha

Gratulerer så mye forresten <3<3 vakker han er <3

Funker det ikke med bare en gang? Tre gang i løpet av kort tid? Spør dumt her nå, men vil prøve ALT! Termin på onsdag :D
Jeg aner ikke altså, men å få mannen til å komme 3 ganger på rad er jeg redd ikke går! Haha

Hehe jeg leste det ett sted for en uke siden, men husker ikke nettsiden nå. Var visst en jordmor som sa det. Men sex funker da, men kun hvis man er moden. Måtte ikke være i samme runde slik jeg forsto, men ja, sikkert samme dag :D bare å sette i gang. Enda to timer igjen av dagen :D

Hahahahaha!! Tenkte ikke over at jeg skreiv det slikt! Hahaha

Gratulerer så mye forresten <3<3 vakker han er <3
Jeg forstår deg jo, man blir jo desperat haha.
Tusen takk <3 han er den nye mannen i mitt liv <3

Back
Topp