kynnere i heile dag!!

Helenesmamma

Elsker forumet
i dag har eg hatt falske rier i heile dag,off nå begynne eg nesten å bli nervøse.snakket nettopp med jordmor.hu sa eg sko ta mg et par paraceth,og hvis det ikke ga seg så skulle eg ringa igjen.håpe det gir seg snart.e isje klar for någe fødsel ennå!!

Huff høres slitsomt ut! Vet akkurat hvordan du har det...
Ganske så slitsomt er det. Har også enkelte dager med alt for mye kynnere.
Ofte er det fordi jeg har gjort for mye eller stresset. Men enkelte dager har jeg det sånn
selv om jeg har tatt det helt med ro. Har bare lært meg å leve med det, men når jeg har
disse dagene, passer jeg ekstra mye på at kynnerene ikke blir regelmessige...

Håper det går bra med deg, og at kynnerene roer seg ned!!!

Jeg vet hordan du har det, ikke noe kjekt. Jeg er også så plaget med det. Så jeg får ikke gjøre noe, de er redd at fødselen kan starte alt for tidlig. Har vert noe lunde de siste 14 dagene. Men de to siste nattene og dagene har vert fæl. Men skal på UL igjen i måren, så de passer på [:)]

LYKKE TIL [:)]

paracet? hvorfor får du det? fikk beskjed at det ikke var noe som fungerte mot kynnere! eneste som kunne hjelpe var å dusje i varmt vann.. og så hjalp jo den sprøyta jeg fikk på sykehuset i 6 timer da...

hei,igjen.har lagt i senga nå bare for å slappe av.grunnen for at jeg skal ta paraseth er fordi det er jo vondt også.eg har kjent smertene i ryggen i heile dag.det blei bedre men eg kjenne det ennå.skal ta meg en tur ner til legen i mårrå tidli.skal egentlig på kontroll på torsdag.

Huffameg...høres ikke godt ut med disse kynnerne. Håper du får slappet av skikkelig og at det gir seg!

Sender deg gode tanker og håper du får en bedre dag i morgen!

Klem, m

Back
Topp