Kynnere, hvor ofte?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hvor ofte er det normalt å ha kynnere? Stusset veldig over dette i går kveld så jeg lastet ned en app som regnet ut hvor ofte jeg fikk dem. Ser ut som jeg fikk dem hvert 5/10 minutt. Er dette normalt? Veldig ubehagelig hvertfall. Er i uke 30+5 nå.ImageUploadedByBV Forum1416570329.409759.jpg

Jeg har hatt mye kynnere/maserier, alt fra helt sporadisk til hvert 3. Min som varer nesten 1 min.... Hvis det ikke er første graviditet sier de det er vanligere med mye kynnere... Men er de vonde kan du jo ta kontakt med føden? :)

Er ikke uvanlig med hyppigere kynnere i siste trimester.. Du kan evnt prøve paracet hvis de er vonde, og hjelper det så er det ikke rier iallfall. Prøv også å endre stilling, rier forandrer seg ikke, men det gjør som regel kynnere :)

Har ofte kynnere men de varer ikke over 1 min. Og ikke så mange etter hverandre.

Gode er ikke kynnere men de skal ikke gjøre vondt. Tror nesten du bør ringe føden. Bare for å høre.

Var hos jordmor i dag. Må inn på føden i morgen for kontroll av høyt bt og proteiner i urinen. De undersøker nok disse kynnerne da :-) takk for svar jenter <3

Det gikk sånn det gikk :-) ble lagt inn igjen til observasjon. Har svangerskapsforgiftning, mild type enn så lenge. Tar livet med ro, dag for dag med tett oppfølging.

Det gikk sånn det gikk :-) ble lagt inn igjen til observasjon. Har svangerskapsforgiftning, mild type enn så lenge. Tar livet med ro, dag for dag med tett oppfølging.

Usj. Føler med deg. Ser ut til å ga begynnende her. Heldigvis ikke høyt BT og mye prot i urinen her enda, men går til kontroll 1 gang i uka :)

Ja, nå må du ta det med ro. Vi vil ikke ha noen januar babyer riktig enda ;)

Back
Topp