Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kynnere er når hele magen blir hard. Ikke lysken.Brått istad kjente jeg helt nederst i magen og lysken rundt der at det gjorde brått vondt. Litt sånn stikkende eller noe.
Måtte stoppe opp for å kjenne hva som skjedde. Hmm var dette kynnere?
Kanskje det var ligamentsmerter?Okei kanskje det ikke var det. husker ikke om den ble hard.
Okei, det som er at nederst på magen er litt løs siden hadde en del å gå på når jeg ble gravid. Men det er nok ikke kynnere. Ellers så kjenner jeg de ikke ofte. Når jeg er sliten og er i aktivitet kan magen bli helt stiv eller sånn stram. Men gjør ikke vondt.Kanskje det var ligamentsmerter?
Når livmoren vokser kan det komme litt stikninger ved lysken osv.
Kynnere kommer gjerne flere sammen.
Har du først fått en kynner, går det ikke så lenge til du merker det igjen!
Ikke regelmessige altså, men flere iløpet av en dag, gjerne når du går, stresser, spiser osv.
Jeg får også kynnere når baby sparker hardt om kvelden.
Kynnere trenger ikke å gjøre vondt. Mange merker det så vidt. Jeg har syntes mine har gjort vondt siden uke 14 eller noe. Vondt er kanskje å overdrive, men hvertfall mer enn ubehagelig de fleste gangene. Kjenner bare at hele livmoren trekker seg sammen og blir hard. Om lille ligger på en side ser jeg det gjerne fordi magen blir større på ene siden Har også fått litt sånn stikkinger nederst når jeg går. Føles litt som hold i siden bare at det er magen. Tipper det er ligamenter.Okei, det som er at nederst på magen er litt løs siden hadde en del å gå på når jeg ble gravid. Men det er nok ikke kynnere. Ellers så kjenner jeg de ikke ofte. Når jeg er sliten og er i aktivitet kan magen bli helt stiv eller sånn stram. Men gjør ikke vondt.
Okei ;-) trur nok det jeg å. Men takk for svaretKynnere trenger ikke å gjøre vondt. Mange merker det så vidt. Jeg har syntes mine har gjort vondt siden uke 14 eller noe. Vondt er kanskje å overdrive, men hvertfall mer enn ubehagelig de fleste gangene. Kjenner bare at hele livmoren trekker seg sammen og blir hard. Om lille ligger på en side ser jeg det gjerne fordi magen blir større på ene siden Har også fått litt sånn stikkinger nederst når jeg går. Føles litt som hold i siden bare at det er magen. Tipper det er ligamenter.