Kynnere eller Rier....

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg lurer litt på om det skjer noe her....
Jeg ble som sagt litt oppskaket tidligere I dag på grunn av di pølsene.... *Les Pølse Tråden*...
Og har nå en liten stund hatt sånne takk spesielt I ryggen..... Litt I magen også....
Tro om det bare er kynnere som kommer etter og ha vært oppskaket.... Burde vel kanskje vurdere og begynne og pakke bagen nå.... [:D]

Jaaaaaaa bagen må du pakke [:)] Min er pakket og klar!! Kanskje du snart er på vei til føden?? Du har jo ikke lenge igjen til terminen nå. Lykke til ihvertfall.

ORIGINAL: rosenjenta

Jaaaaaaa bagen må du pakke [:)] Min er pakket og klar!! Kanskje du snart er på vei til føden?? Du har jo ikke lenge igjen til terminen nå. Lykke til ihvertfall.

Thanx... Det ga seg litt her..... Kommer og går litt.... [:D]

kommer og går er vel et bra tegn[;)]...

jeg vil å... .. hehe...

Hadde kanskje ikke vært så dumt å gjøre klar baggen.
Tenk om det er noe på gang.[:)]
Jeg måtte pakke tirsdag i forige uke, hele dagen så hadde jeg så mye kynnere at jeg var sikker på at innen natten så kom det til å skje noe, men jeg sitter her ennå[&:] men baggen er ihvertfall klar da[:D]
Håper for din del at det skjer noe da, så du snart kan kose med nurket ditt.
Lykke til[:D]

eg og gikk allti rundt m kynnere å falske rier den siste tiden å reiste på sykehuset to ganger for trodde fødselen var i gang... å alle sa til meg... Lover deg du merker når fødselen er i gang, men hørte eg på de? NEI[:D] å når fødselen startet fikk eg nesten sjokk! (at eg kunne tro det hadde vært skikkelige rier før) men no kan eg ta og LOVE deg! du merker det sjøl! å da bare vet du at [:D]nå har d startet!! lykke til[:)] klem

Back
Topp