Kynnere eller rier...

Hadde det sånn i går og i natt..
Murrer skikkelig i ryggen.. Så blir lange uker hvis jeg skal gå til termin.. :b
Hoff ja. Skjønne ikke hvorfor man må være plaget av det ene og det andre før det store skal skje:sour:

Er vell egentlig innstilt på at når det skjer så vet jeg det men ble plutselig så usikker hero_O
Har ikke lyst å oppta tiden til jm eller bil vist det bare er lurerier.xsmile3 meg i ett nøtteskallxsmile8

Hadde du ringt en rørlegger om kjelleren stod full av vann? ;)
Det er jobben hennes, uten fødende har hun ingenting å gjøre.

Vi damer må slutte med den kokette greia hvor vi ikke skal være til bry for noen, for ikke takker noen oss for at vi lar være, og ikke gagner det oss på andre måter heller. Ingen setter oss høyere, og vi havner bakerst i køen. ;)

Hadde du ringt en rørlegger om kjelleren stod full av vann? ;)
Det er jobben hennes, uten fødende har hun ingenting å gjøre.

Vi damer må slutte med den kokette greia hvor vi ikke skal være til bry for noen, for ikke takker noen oss for at vi lar være, og ikke gagner det oss på andre måter heller. Ingen setter oss høyere, og vi havner bakerst i køen. ;)
Nei da hadde jeg ringt mannen og latt han ta seg av det problemetxsmile8
Ja vet at man må bli bedre på å bruke det gode systemet vi har og be om hjelp vist det trengsxsmile2

Hvis du er så kort på vei så ville jeg ikke nølt med å ringe. Heller en gang for mye enn en gang for lite![emoji4]

No har jeg hatt tak i rygg og mage i 2 og 1/2 time.. Noen av takene er sterkere enn andre og kommet ett par med press ned.
Rie tellerern sier:
Varighet 1 min og intervall 2 min, 7sek.
Er jo bare i uke 33+2o_O
Skal jeg vente enda noen timer før jeg tar kontakt med jordmor?o_O
Ikke lyst å ta kontakt vist det bare er lure rier eller kynnere.

Hvordan gikk det?

Hvordan gikk det?
Roa seg helt ned på kveld og natta.
No kjenne eg på nye tak i magen. Skal se det litt ann så ringe jeg jm:)

• Liker
Reactions: TKW
Krysser fingre for at det roer seg igjen!
Ja det gjør jeg også.
Har lest at vist det er kynnere så skal det forsvinne når man legg seg nedpå. Men kjenne enda at magen stramme seg og blir hard en stund for så å sleppe igjen. Ingen ubehag i ryggen no så trur nok det bare e kynnera.

• Liker
Reactions: TKW
Om du er i uke 32 så må babyen kanskje ha hjelp etter fødselen. Så tidlig anbefales det på det sterkeste å føde på sykehus med kompetanse på fortidligfødte. Det er ikke kult å transportere så små så langt. Så ring jordmor du. Hun er best til å avgjøre om du trenger å reise eller kan være hjemme

Ja det gjør jeg også.
Har lest at vist det er kynnere så skal det forsvinne når man legg seg nedpå. Men kjenne enda at magen stramme seg og blir hard en stund for så å sleppe igjen. Ingen ubehag i ryggen no så trur nok det bare e kynnera.

Kynnere har jeg mens jeg ligger også. Altså kjenner magen blir helt hard og stram. Hatt ca hele svangerskapet

Back
Topp