kynnere eller begynnende rier? hva tror dere?

Sikkert helt normalt :) men veldig plagsomt tenker jeg... Men er vel ikke lenge igjen nå ;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja veldig plagsomt! Hatt såå masse hyppige kynnere og masse menssmerter siste 2-3 ukene, kjenner jeg er lei nå! Men nå er det jo uansett ikke mange dagene igjen så jeg får klamre meg fast til den tanken ;)

Jeg hadde masrier å dem gjør vondt som bare det å det måtte jeg puste igjennom å dem varte i 1 min å det hadde jeg fra søndag ettermidag til onsdagen da jeg fødde og smertestillende funket ikke for meg og jeg sov på sykehuset å fikk smertestillende å noe for å roe ned riene men ingenting hjalp å jeg var 4cm fra mandag til onsdagen :p hvis du har veldig vondt kan det være masrier ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg hadde masrier å dem gjør vondt som bare det å det måtte jeg puste igjennom å dem varte i 1 min å det hadde jeg fra søndag ettermidag til onsdagen da jeg fødde og smertestillende funket ikke for meg og jeg sov på sykehuset å fikk smertestillende å noe for å roe ned riene men ingenting hjalp å jeg var 4cm fra mandag til onsdagen :p hvis du har veldig vondt kan det være masrier ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
ja, jeg tror kanskje det kan være maserier også jeg har vært borti for noen er skikkelig vonde! kjennes ut som skikkelig kraftige kynnere med menssmerter i både mage og rygg! men har nå hatt det sånn av og på nå i sikkert en uke snart! begynner å bli en tanke gal :P håper de har god effekt for modningen iallefall!

Jeg føler liksom kynnerene er så kraftige at den øverste delen av livmoren som blir knallhard presser veldig på lungene mine så jeg nesten ikke får puste, må liksom sette meg godt opp og konsentrere meg om å trekke pusten. Ikke av smerter, men fordi det er så kraftig trykk!
Hadde akkurat det samme, samt trykk I hodet. Var livredd for å ha det problemet under fødselen slik at jeg ikke skulle klare å puste meg effektivt gjennom riene, men so far so good!

Sent from my LT26i using Tapatalk

Den første fasen i fødselen kan vare i flere dager - noen kjenner ingenting før de er i aktiv fødsel, noen har ikke så vondt, andre må puste seg igjennom. Det er nok absolutt noe på gang ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den første fasen i fødselen kan vare i flere dager - noen kjenner ingenting før de er i aktiv fødsel, noen har ikke så vondt, andre må puste seg igjennom. Det er nok absolutt noe på gang ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
åå, krysser fingrene for det!! :) men blir nok et mars-barn kan det se ut som!

Back
Topp