Kynnere AU

laasg

Betatt av forumet
Har i det siste fått noen helt FORJÆVLIGE kynnere om jeg skal si det mildt, av og til samtidig med nedpress, må liksom puste meg gjennom de og har flere ganger lurt på om fødselen er i gang. Er i uke 33, og har ikke hatt det før nå heller. Flere som strever med det samme ?
 
Oj, det hørtes ikke noe godt ut. Mine er ikke vonde, og jordmor sa senest i dag at det skal de ikke være, har du sagt ifra til jordmor/lege om dette? Kan godt hende det er helt normalt, men i og med at jeg hører det hele tiden (de skal ikke være vonde), så høres dette rart ut..
 
Mine e også vonde, så fikk beskjed om at det mest sannsynlige va premature rier! fikk da beskjed om å ligge mest mulig i ro..
 
Ringte til føden og fikk beskjed om å komme inn. Ble koblet til sånn maskin som måler hjerteslag og rier, fikk ikke noe spesielt utslag på det. Så ble jeg sendt på innvendig og utvendig ultralyd, der fant de heldigvis ingenting urovekkende, ingen åpning eller noe som helst. Men så begynte det å komme friskt blod, så da ville de egentlig ha meg inn til observasjon, men etter flere undersøkelser fant de ikke noen årsak til blødningen som var farlig for barnet eller meg og at det kom av at de hadde vært oppi der å rota litt som de så fint sa :p Så nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro fram til fødselen, og litt ekstra oppfølging framover
 
Har så mye nedpress om dagen at jordmor tror det kommer til å bli en prematur fødsel igjen.
"Og vil jo helst holde ungen inne til uke 37" som hun så fint sa det. Storesøsteren poppet ut i uke 36 uten noen forvarsel, så blir jo litt urolig av så mye nedpress som startet allerede i uke 32 denne gangen. Hun mener jeg skal ta ut svangerskapspenger, og gå ned i stillingsprosent fram til permisjonen starter. Var oppe hele natten pga kvalme, så måtte holde meg hjemme idag, men må ta en snakk med lederen min i morgen så vi kommer fram til en løsning. Jeg måtte passe på å ta det ro, legge meg mye ned og ikke stresse. Og det er ikke lett, hehe.
 
Back
Topp