Kynnere allerede??

misscoral

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å få kynnere?
Jeg kjendte det når jeg hadde lakt meg i går kveld, og når jeg vasket gulv i dag.. Er bare 11+ 1 nå, så jeg syntes jo det var veldig tidlig..!
Flere som har merket kynnere allerede?

Jepp har merket det ved noen anledninger. Når jeg bøyer meg og plukker opp ting fra gulvet gjentatte ganger, for eksempel. I går kveld var magen min så hard og øm at jeg hadde problemer med å sove.. Og jeg er kortere på vei enn deg ;)
Men er visstnok normalt, særlig om man ikke er førstegangs ;)

Jeg har og hatt det noen ganger..eller..jeg tror det er det. Særlig på kveld..er 2.gangs.

Er 2. gangs jeg også, så da er det sikkert normalt.. ;) Syns bare det var veldig tidlig. Ble litt bekymret med en gang når jeg kjente det, men så kom jeg plutselig på hva det var, og da følte jeg meg plutselig litt mer gravid ;)

Dette er andre gangs på meg også, men er fortsatt usikker på hva kynnere er..?

Jeg er skikkerig dårlig på å forklare.. :p Men det er livmora som trekker seg sammen og "øver" på fødsel. Livmora blir helt steinhard og øm..
Jeg sliter mye med forstoppelse og klarer liksom ikke helt å merke forskjellen xD

Er 10+3 i dag, kjenner ikke noe til kynnere enda, men har fått kynnere i uke 12-13 i tidligere sv.skap.
Håper jeg slipper unna denne gangen, har 2 premature fødsler -og de kunne ikke finne en klar årsak til hvorfor, men de antar at mye kynnere, nedpress og stress var en medvirkende årsak. Så denne gangen blir jeg beordret om å ta det heeelt med ro :)

Dette er andre gangs på meg også, men er fortsatt usikker på hva kynnere er..?

Kynnere er muskelsammentrekkninger i livmoren. Minner om rier bare at de er ikke vonde. Magen strammer seg og blir hard (du kjenner det, er ikke tvil om hva det er), den holder seg stram/anspent en stund før den slapper av igjen.

Kynnere er muskelsammentrekkninger i livmoren. Minner om rier bare at de er ikke vonde. Magen strammer seg og blir hard (du kjenner det, er ikke tvil om hva det er), den holder seg stram/anspent en stund før den slapper av igjen.
Jeg har aldri lagt merke til kynnere.. Jeg spurte jordmor sist graviditet også, og hun sa at noen rett og slett bare ikke merker dem:) jeg er tydeligvis en av dem...

Back
Topp