Kynner/rier/modning

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg har spurt både leger og jordmødre om de kan sjekke om jeg er moden.
Får til svar at så lenge jeg ikke har noen kynner kan jeg ta det helt med ro. Dermed sjekker de ikke.

Jeg har omtrent ikke hat kynner i svangerskapet, de er veldig svake og jeg merker dem nesten ikke. Dette sa jordmor også, det kan hende jeg har, men at jeg ikke merker de.

Er det flere som meg?
Like før fødsel, hadde dere da masse kynner som gikk over til rier?

3 dager til termin og jeg er dritt lei.

Hadde kynnere kun en gang med førstemann. Han ble født 15 dager før.

Hadde kynnere i uke 20, så litt etter slimproppen kom, før det gikk over i rier 14 dager over termin.

<3 Ninja på 8&lillespire <3

Hadde ikke en kynner hele sv.skapet...i hvertfall ingen jeg veit om :P

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Greit å forberede seg på overtid når det er førstemann :p Men fyyy flate så fæle de siste dagene er, skjønner deg SÅ godt!!!
Jeg hadde ikke kynnere sist, fødselen starta av seg selv tre dager før termin :)
Men det skjer jo når det skjer, så som alle sier bør du prøve å slappe av - MEN, det er lettere sagt enn gjort... hehe
Lykke til, er uansett ikke såå lenge til din lille er her :D

Jeg hadde masse kynnere i månedsvis med begge mine. Da jeg fikk yngstemann fikk jeg derimot veldig svake menskramper (som en hånd som tar tak og kniper til nederst i magen) i flere timer før vannet gikk og riene satte igang. Kynnere kom og gikk som vanlig i tillegg til dette. Det er dessverre umulig å si... Du kan få masse tegn - eller ingenting. Det eneste som er sikkert er at du har babyen i armene innen etpar ukers (eller timers;) ) tid!

Sent from my iPhone using BV Forum

Livmora har stramma seg (er det ikke det som er kynnere) men har ikke fått vondt av det.
Begge de tidligere svangerskapene har det kommet jevne rier under 24 timer før ungene har vært ute.

Jeg hadde ikke kynnere med første og han og kom 12 dager over. Fikk kynnere som kom og gikk de siste 2 mnd med minsten, som gikk over til veer 10 timer før han kom ut ( 9 timer før vi kom på sykehuset) og han kom 3 dager før :)

3 dager over termin og like dritt lei :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjente ingenting til kynnere med noen av mine.

♡appen♡

Hadde mye kynnere og mensmurringer 1 1/2-1 mnd før termin sist. Fødte på 1 tim så tror de var effektive i forhold til modning. Hadde også 3 cm åpning lenge før fødsel startet. Lykke til, snart har du babyen din i armene!!

Hadde masse kynnere i forrige sv.skap, men gikk 3 dager med rier før litla kom ut en dag etter termin.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp