Stressaførstegangsmamma
Betatt av forumet
Var hos jordmor å ble strippet i dag, hun tøyde å styrte på nedi der. Har hatt kynnere siden det, men nå er jeg ikke sikker på om det er rier eller kynnere jeg kjenner. Det er ikke regelmessig (f.eks 1 hvert 5 min), men en her og en der, tror jeg vertfall, har ikke tatt tiden, har ikke følt det var nødvendig da jeg ikke blir direkte plaget av disse kynnerene.
snuppa har vert veldig aktiv siden jeg ble strippa, er det normalt?
Og hvordan tar jeg eventuelt tiden på disse kynnerene? Er det fra en kynner begynner til den slutter eller bare fra den begynner også når neste begynner?
det kom noe gulaktig og slimete i bindet isted, kan det være slimproppen?
Bør legge til at jeg skal igangsettes på torsdag, og er derfor jeg har blitt strippet er 38+0 i dag om det har noe å si
jeg skal ringe føden om det blir værre, men jeg har ikke problem med å sovne slik det er nå, så at det er noe fødselsrier tviler jeg sterkt på. Jeg har 3,5 timer reisevei, så noe kjapp skjekk etter åpning blir det nok tvilsomt i kveld
snuppa har vert veldig aktiv siden jeg ble strippa, er det normalt?
Og hvordan tar jeg eventuelt tiden på disse kynnerene? Er det fra en kynner begynner til den slutter eller bare fra den begynner også når neste begynner?
det kom noe gulaktig og slimete i bindet isted, kan det være slimproppen?
Bør legge til at jeg skal igangsettes på torsdag, og er derfor jeg har blitt strippet er 38+0 i dag om det har noe å si
jeg skal ringe føden om det blir værre, men jeg har ikke problem med å sovne slik det er nå, så at det er noe fødselsrier tviler jeg sterkt på. Jeg har 3,5 timer reisevei, så noe kjapp skjekk etter åpning blir det nok tvilsomt i kveld