Kynner eller rie?

Stressaførstegangsmamma

Betatt av forumet
Var hos jordmor å ble strippet i dag, hun tøyde å styrte på nedi der. Har hatt kynnere siden det, men nå er jeg ikke sikker på om det er rier eller kynnere jeg kjenner. Det er ikke regelmessig (f.eks 1 hvert 5 min), men en her og en der, tror jeg vertfall, har ikke tatt tiden, har ikke følt det var nødvendig da jeg ikke blir direkte plaget av disse kynnerene.

snuppa har vert veldig aktiv siden jeg ble strippa, er det normalt?
Og hvordan tar jeg eventuelt tiden på disse kynnerene? Er det fra en kynner begynner til den slutter eller bare fra den begynner også når neste begynner?
det kom noe gulaktig og slimete i bindet isted, kan det være slimproppen?

Bør legge til at jeg skal igangsettes på torsdag, og er derfor jeg har blitt strippet :happy: er 38+0 i dag om det har noe å si :cat:

jeg skal ringe føden om det blir værre, men jeg har ikke problem med å sovne slik det er nå, så at det er noe fødselsrier tviler jeg sterkt på. Jeg har 3,5 timer reisevei, så noe kjapp skjekk etter åpning blir det nok tvilsomt i kveld :hilarious:
 
Akkurat det samme her. Ikke blitt strippet, men er 38 uker idag og har hatt regelmessige kynnere/rier siden kl 6. Mye slim og menssmerter. Håper det tar seg opp.
 
Satser på du sitter med bebbis i armene snart, krysser fingrene !!:nailbiting::D:smiley-angelic001
Tok en dysj og en paracet og gikk og la meg, så får vi se om det blir noe søvn:p mannen bursåver. :wtf: føler det roa seg litt i dusjen, så blir spennende og se hvordan natten blir. Hvordan går det med deg?
 
Tok en dysj og en paracet og gikk og la meg, så får vi se om det blir noe søvn:p mannen bursåver. :wtf: føler det roa seg litt i dusjen, så blir spennende og se hvordan natten blir. Hvordan går det med deg?

har «sovet» meg igjennom en del kynnere, klarer å sovne mellom hver kynner, men føler de kommer oftere nå, så skal begynne å ta tiden (om jeg finner ut hvordan:hilarious:)

fælt å si, men håper ikke det er fødsel akkuratt nå, jeg er så trøtt å kunne tenkt meg å sove noen timer til:hilarious::hilarious:
 
har «sovet» meg igjennom en del kynnere, klarer å sovne mellom hver kynner, men føler de kommer oftere nå, så skal begynne å ta tiden (om jeg finner ut hvordan:hilarious:)

fælt å si, men håper ikke det er fødsel akkuratt nå, jeg er så trøtt å kunne tenkt meg å sove noen timer til:hilarious::hilarious:

Sniker fra april. Du kan bruke en rieteller i appform (finnes mange, er innebygget i gravidappen jeg bruker), eller du kan ta tiden med stoppeklokke. Man tar tiden fra en kynner/rie starter til neste starter for å finne intervallet (altså ikke pausen mellom dem men start-start). I tillegg er varigheten også interessant. I appene trykker man start og stopp, og så regner de både varighet og intervall for deg.
 
Ser ikke ut som det er noe annet enn kynnere, kanskje modningsrier. Noe fødselsrier er det vertfall ikke (ikke akkuratt nå) fordi de har ikke tatt seg opp de timene jeg har hatt de. Har liksom ligget på samme smerteskala.

Skal settes i gang i morgen, så er vel egentlig ikke så veldig veldig nøye for min del at det ikke er fødselsrier enda. Håper bare det er såpass modning at de kan ta vannet med en gang jeg kommer i morgen:smiley-angelic001
 
hvordan har natten vert?
Sovna rett før 4 og såv til 10. Hadde noen oppvåkninger innimellom med sammentrekninger men sovna igjen. Nå virker det rolig, men er veldig øm i magen. Blir slitsomt om kveldene/nettene skal være sånn fremover. Blir satt igang på mandag men hadde vert så kjekt om det startet selv.
Har både hørt og lest at 3 mann er en luring og at mNhe tror fødselen er igang, men så stopper det opp. Men at det kan gå fort når det første tar seg opp. Spennende!! Masse lykke til med igangsetting imårå! Du er snart i mål:Heartred
 
Sovna rett før 4 og såv til 10. Hadde noen oppvåkninger innimellom med sammentrekninger men sovna igjen. Nå virker det rolig, men er veldig øm i magen. Blir slitsomt om kveldene/nettene skal være sånn fremover. Blir satt igang på mandag men hadde vert så kjekt om det startet selv.
Har både hørt og lest at 3 mann er en luring og at mNhe tror fødselen er igang, men så stopper det opp. Men at det kan gå fort når det første tar seg opp. Spennende!! Masse lykke til med igangsetting imårå! Du er snart i mål:Heartred

Håper du klarer å få inn noe søvn:Heartred skjønner du vil det skal starte selv, det har jeg også ønske om, men etter jeg har sovet litt til :angelic:

jeg har fraskrevet meg alt av ansvar i dag fordi jeg skal sove:laughing005tenker at jeg orker ikke å gjøre noe mer for å modnes før i morgen, hadde egentlig tenkt å gå tur, men driter i å i da heletatt gå uttafor døra:laughing002 får samboer til å diske opp mat til meg, så trenger vel kun å gå på do selv :laughing001

tusen takk, og lykke til selv på mandag om det ikke skjer av seg selv før :Heartred
 
Back
Topp