Kylllingfilet

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
Noen som har noen gode oppskrifter med det?
Var tilbud på butikken så jeg kjøpte en sånn 650g boks, men nå vet jeg ikke hva jeg skal lage[8D] Noen forslag? Må være litt sånn fredagskosmat da[:D]

(sikkert mange av dere som lurer på det md strømregninga og jeg har ikke fått prata med de enda, men når vi så igjennom det i går så virka det som det har skjedd en feil. Jeg skal liksom ha brukt ti ganger så mye strøm i 2010 som i 2009[8D] Så det er nok noe som ikke stemmer her. Livet går ikke under, fikk bare litt sjokk i går! Sånn det var to heeelt forskjellige ting i en tråd haha)

Så bra det var noe feil,eller forhåpentligvis....

Tja,wok....wok er altid bra,hehe.
Eller snitte den opp litt,pakk fetaost inni,surr bacon rundt,og stek,NAM NAM [:D]

Taco! Skjærer bare opp kyllingen å bruker den som "kjøttdeig". kjempegodt!

Vi hadde "innpakka" kylling i går [:D] Nesten sånn som Nøtte sa, men vi hadde ikke fetaost, så jeg brukte bare vanlig hvitost og hvitløkspepper i! Nyyyydelig [:D]
Veldig godt med bretagne kyllingsaus til [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Så bra det var noe feil,eller forhåpentligvis....

Tja,wok....wok er altid bra,hehe.
Eller snitte den opp litt,pakk fetaost inni,surr bacon rundt,og stek,NAM NAM [:D]

Ja vi får håpe det er feil!
Gubben er ikke så begeistra for wok, men den andre der hørtes god ut[:D] *noterer*

ORIGINAL: Morellskatten

Vi hadde "innpakka" kylling i går [:D] Nesten sånn som Nøtte sa, men vi hadde ikke fetaost, så jeg brukte bare vanlig hvitost og hvitløkspepper i! Nyyyydelig [:D]
Veldig godt med bretagne kyllingsaus til [:)]

Ja jeg tror det blir noe sånnt,, har lagd nesten sånn før vi også, men da hadde vi krydderost inni og spekeskinke rundt. Mange varianter[:D]
Ja jeg lurer på om vi skal ha ris eller påmfri til hmm..

jeg dyttet nettopp opp en kyllingfilet-tråd på matforumet, DER var det mye godt! kan sette linken til den inn her også!
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17197207

Stek kyllingfilet med kyllingkrydder, hold dem varme i en ildfastform i ovnen, mens du steker løk å fersk sjampingjong sammen som tilbehør, bruk ris til, og 2pk fløtesaus med 3dl kremfløte og resten vann, med fersk sjampingjong oppi :-) Lover deg, det er snadder [:)][:D]

Kylling i pita. Åsså lager du sus/dressing til.
Kok opp en boks creme fraiche, ha i 2 fedd hvitløk og en trening med kjøtt evt kylling buljong. Om sausen blir litt tynn har du i litt meljevning. Men vær obs på at ikke blir for mye melsmak.

DØDS DIGG![:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Gubben er ikke så begeistra for wok,

går det ann

hahah ja! faktisk[8D] Han liker det meste, men han kan være sær på visse ting hehe[8D]
Mannfolk!

ORIGINAL: werana

jeg dyttet nettopp opp en kyllingfilet-tråd på matforumet, DER var det mye godt! kan sette linken til den inn her også!
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17197207

Tusen takk[:D]

Stek filet`ene brune i panna, med salt og pepper.
Legg de i en ildfast form, med løk, hvitløk, evt. paprika, brokkoli osv.
Ha over en god dæsj matfløte/kremfløte og litt ekstra krydder, og sett i ovnen.

Lover det er DØDSGODT [:D]
Også server med ris til [:)]

ORIGINAL: Frk.Careface

Kylling i pita. Åsså lager du sus/dressing til.
Kok opp en boks creme fraiche, ha i 2 fedd hvitløk og en trening med kjøtt evt kylling buljong. Om sausen blir litt tynn har du i litt meljevning. Men vær obs på at ikke blir for mye melsmak.

DØDS DIGG![:)]

Den sausen hørtes jo kjempe god ut! Den må jeg lage en dag[:D] takk[:D]

åå nå klarer jeg ikke å bestemme meg[&o] [8D]

du må bestemme deg, ellers blir du snart veldig sulten!

ORIGINAL: werana

du må bestemme deg, ellers blir du snart veldig sulten!

Det er jeg allerede! Men sambo skulle visst ta noen etter jobben øl med noen kolleger så da blir det bare middag til meg selv, og siden jeg ikke kommer meg på butikken når det er så kaldt. så blir det sursøt saus på glass[X(] Så det var kjipern!
Men skal jo lage middag med kyllingfilet flere ganger, så tråden var ikke helt bortkasta[:D][8D]

Slenger inn en til.

Fersk pasta i en ildfast form, strimlet kyllingfilet oppå (stekte), hell på saus 2 eller 3 poser (bali, bretagne e.l), ost på toppen og inn i ovnen. Kjempe godt med salat og baguetter til.

dere må skrive inn i den kyllingfilet-tråden på matforumet også! der er forresten mye godt og!

Back
Topp