Kyllingkjøttdeig

-Kyllingboller i tomatsaus
-Sprø kyllingpinner ( form den små "pinner" og paner dem med egg og knust cornflakes, stekes)
-Mossaka
-Stek sammen med finhakkede grønnsaker og kokt ris, fyll det i en paprika/uthult sqash/aubegine osv, topp med ost, gratiner i ovn

-Kyllingboller i tomatsaus
-Sprø kyllingpinner ( form den små "pinner" og paner dem med egg og knust cornflakes, stekes)
-Mossaka
-Stek sammen med finhakkede grønnsaker og kokt ris, fyll det i en paprika/uthult sqash/aubegine osv, topp med ost, gratiner i ovn

Oh, masse gode tips. Takk:) Lite spesielt godt den siste;)

Oh, masse gode tips. Takk:) Lite spesielt godt den siste;)

Den siste er gjerne noe jeg også lager om det er rester etter taco eller andre kjøttdeigting som må brukes :) Lager du kjøttboller en dag, kan de og hakkes opp igjen til sånt fyll dagen etter om det blir for mange ;)

Den siste er gjerne noe jeg også lager om det er rester etter taco eller andre kjøttdeigting som må brukes :) Lager du kjøttboller en dag, kan de og hakkes opp igjen til sånt fyll dagen etter om det blir for mange ;)

Kjøttboller lager jeg en del her hjemme. Pleier lage tacokjøttboller;)

Hvordan pleier du lage den tomatsausen til kylllingbollene da?

Kjøttboller lager jeg en del her hjemme. Pleier lage tacokjøttboller;)

Hvordan pleier du lage den tomatsausen til kylllingbollene da?

Freser løk og hvitløk i olje, har oppi en del hakket tomat, og en del grønnsaker (paprika /purre /litt fenikkel /chili /squash /gulrot/ eller noe annet jeg har liggende), koker dette til alt er mykt og moser med stavmikser :)
Bruker ca dette til mye :) Kjøttboller, lasagne, spagettisaus, stekt servelat, pizzasaus, bare forandrer litt på grønnsakene så den ikke blir helt lik hver gang :)

Jeg lager kyllingburgere. Utrolig lett.
Blander sammen kyllingkjøttdeig, litt salt og pepper, 4 spiseskjeer salsa. Former det til burgere og steker ;)

Back
Topp