Kyllingkjøttdeig

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Oppskifter med bruk av kyllingkjøttdeig tas i mot med takk:D

Pleier lage krydra kyllingkarbonader,men ønsker gjerne bruke det mer:)

:anyone

Skal prøve ut litt der selv, tenker jeg.. liker egentlig kyllingkjøttdeig veldig godt, men blir litt lei av å lage det samme om igjen og om igjen

Oppskifter med bruk av kyllingkjøttdeig tas i mot med takk:D

Pleier lage krydra kyllingkarbonader,men ønsker gjerne bruke det mer:)

:anyone
Bruker det til "alt"...
Lasagne,taco (evt med ris i stedet for),kjøttboller,karbonader,til spaghetti :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, kan jo brukes som en variasjon til vanlig kjøttdeig.
Har prøvd kyllinglasagne. Var godt det:)

Bruker veldig lite kyllingkjøttdeig og kjøttdeig.. Blir evt i lasange og hvis jeg lager kylling burger..

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig godt om du har litt cottage chees oppi... (Tror det skrives slik)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg elsker det med tacokrydder og litt medium tacosaus i. blir kjempe fyldig. Så legger jeg det oppå nachochips og gratinerer det i ovnen med ost på. Spises med hjemmelaget guacamole og salsa samt litt rømme. Om du ønsker det litt mer mettende kan du blande inn brune bønner i kjøttdeigen ;) Snadder syns jeg :P

Jeg elsker det med tacokrydder og litt medium tacosaus i. blir kjempe fyldig. Så legger jeg det oppå nachochips og gratinerer det i ovnen med ost på. Spises med hjemmelaget guacamole og salsa samt litt rømme. Om du ønsker det litt mer mettende kan du blande inn brune bønner i kjøttdeigen ;) Snadder syns jeg :p

Det hørtes digg ut:D

Vi har alltid bare kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig. Billigere og sunnere:)

Her bruker jeg ofte kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig. Synes det passer til det meste som man til vanlig bruker vanlig kjøttdeig til :)

Back
Topp