Kyllinggryte!

*StarWish*

Elsker forumet
Julibarna2014
Har så lyst å lage kyllinggryte til meg og min kjære i kveld.. Er det noen av dere som har gode oppskrifter??
Eller har dere andre forslag til hvordan jeg kan tilberede kyllingfilet??

Er så lei av de måtene jeg bruker kyllingfilet på skjønner dere [:D][:D]

jeg har en god en [:)] en hel varm kylling fra ferskvaren eller noen stekte kyllingfilleter... (så mange som dere pleier å spise til vanlig ) to bokser med rømme.. vi bruker seter rømme, har ikke prøvd med lettrømme så veit ikke åssen det blir. en hel rød paprika, og ca 6 sølvløk på glass og litt av krafta til sølvløken... og paprika krydder... super enkelt =)

bare del opp kyllingen i biter, og skjær opp paprikaen, hiv alt oppi ei gryte, og varm opp!!! og ha ris til... er veldig godt med Natvigs krydderblanding, og paprika krydder på [:D]

bon apetit [:D]

Tar hurtigversjonen siden jeg ikke har oppskriften i hodet:

Stek kyllingfilet i litt store biter og ha i en ildfast form.
Bland et glass tomatsaus med fløte (feks et 4-500g dolmio og 1/3l fløte) og hell over kyllingen.
Legg på sprøstekt baconbiter og klumper med smøreost, de tine sine med krydder/paprika/urter er knallgode.
Gratiner i ovnen en stund.

super enkel...

kyllingfilet stekt i biter
en pakke crem fresh
en pakke tacokrydder
litt utblanda kyllingbuljong
paprika
løk

eller

del kyllingbryst i to å smør kremost inni..surr inn med bacon..stek litt først på panna så inni ovnen..server me pasta å fløtesaus å stekte grønnsaker (sopp,squash,løk,paprika feks)

eller

chicken curry..kyllingfilet i karrisaus å ris å baguetter..

Stek strimlet kyllingfilet,sopp, paprika og løk.Ha på et par skjeer tomatpurè, hell i fløte og smak til med karri. Kokes til det tykner. Vi pleier å ha spise dette med ris, salat og fetaost[:)]

Back
Topp