Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi hadde kyllingfilet i går. Fylte den med mozzarella og surret den i spekeskinke før vi stekte den i ovnen Ble kjempegode. Hadde stekte poteter og løk ved siden av. Samt asparges og stekt sopp.
I går hadde vi kyllingfilet fylt med krydderost og surret med bacon. Først brunet på stekepannen, og deretter stekt i ovnen. Som tilbehør hadde vi ris, salat med tomat og dressing.
En indisk saus, mango chutney, raita, salt og naan.
Red curry og kokos-saus m wokgrønnsaker, tar da av litt kylling uten red curry til barna.
er en ferdigsaus på pose jeg faktisk syns er god, kyllingsaus m paprika og hvitløk eller hva den heter. Denne, ris og salat feks.
Fylle kyllingen med kremost eller mozzarella, surre bacon rundt fileten.
Steke i ildfast form kyllingfilet, hakkede tomater, litt hvitvin og rotgrønnsaker. Servere m litt ris til.
kyllingsnadder med bearnaise og pommes frites?
Vi pleier som regel å kjøre safe med bearnaise, men Toro har en annen kyllingsaus som også er god.
Men om jeg vil ha en skikkelig god saus lager jeg den fra bunnen av med melk, fløte, honning og sennep ❤
Tilpasses med litt salt og pepper. Med enten salat eller brokkoli til.