Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toneany
kjøp uncke bens-glass med thai curry! Det er nydelig godt, og enkelt å lage. Bare stek kyllingen i biter og server med ris til. Det er ganske mye grønnsaker i glasset, men ekstra minimais og paprika er godt til, og evt mer salat om dere vil. er ikke noe sterkere enn annen mat, bare veeldig godt [:D]

ORIGINAL: Julibaby og meg
ORIGINAL: Bolle og smule
Stek de i ovnen med folie rundt, da blir de MYE saftigere. Også pleier jeg å woke gulerøtter, purrer, sukkererter, paprika og nudler. Hiv oppi litt soyasaus og server med sånn "Sweet chilli sauce" som de har på flaske. Enkelt, sunt og godt.
Hvor lenge må de stå i folie da? Grader på ovn?
ORIGINAL: Junibeib
ORIGINAL: dahliasmamma
jeg pleier å steke kyllingfileen i panna og krydrer godt med masse godt krydder. Legger fileene i en langpanne, surrer rundt bacon og legger ost på toppen. inn i stekeovnen og steker det i 20-30 min på 200 grader. Har pommes frites, noisettes eller curly fries til, en god salat og hjemmelaget hvitløksdressing.
eller del fileen opp i småbiter, stek og krydre godt. Kok opp makaroni og hell makaroni oppi en ildfast form, tilsett kyllingbitene og et glass med pasta al forno (dolmioglass) og ost på toppen. inn i stekovnen til osten er smeltet og gyllen.
Salat til eller smørdampede broccoli.... og hvitløksbaguetter.....
Den er skikkelig namme![8D] Har dilla på den for tida.. Jeg blander bare kyllingen og sausen sammen (etter at jeg har stekt kyllingen ferdig i biter) og har oppå spaghettien!