Kybeles dagbok

Kybele

Elsker forumet
Da skal jeg også prøve meg på en dagbok jeg også, tiden vil vise hvor aktiv jeg blir til å oppdatere den. [8D]

Vi prøver altså på nr. 2 [:)] Har såvidt begynt å tempe, og bruker fertilityfriend.com for å få oversikt over syklusene, og se at jeg har hatt el. Tenkte å prøve grapefruktjuice og hostesaft også denne pp'en, alle monner drar [;)]

Slik ser 4.pp ut:

Siste mens startet 20. januar
Min fruktbare periode er 28. januar - 2. februar 2010
EL forventes å være 31. januar 2010
Termindato blir 26. oktober 2010

Wish me luck [:)]



 
Gratulerer med dagbok[:D] Og lykke til med PP'n [:)]
 
Gratulerer med dagbok[:D]
og lykke til med PP[:D]
 
Uff, jeg vil være gravid nå jeg, hadde det bare vært så enkelt som å ønske seg det liksom [;)] ..

klar ferdig ferdig.. Men det er bare å vente.. 6 dager til el [:)]
 
Da er vi i gang med fruktbar periode [:)] 
 
Hmm.. lurer på om jeg har litt tidlig el denne mnd jeg, også jeg som hadde tenkt å drive litt happy-humping i 3 dager før el denne pp'en [&:] . Forventet el er i morgen søndag 31.1.

Men hadde el-slim torsdag 28.1 og i går 29.1. I og for seg ikke unormalt, jeg kan ha det 3-4 dager før el noen ganger. Men i dag har tempen steget skikkelig. Målte riktignok litt sent fordi jeg sov lenge men.. Og om det er reell temp-økning, så hadde jeg jo da el i går allerede..

Må sette på alarm kl 06 i morra for å se om tempen er på "før-el-nivå" da..
 
Høy temp i dag også... hmm.. Da spørs det om el var enten fredag eller i går... Spennende å se, da kan jeg j oogså kanskje teste noen dager før?!? [;)]
 
Er da iflg fertilityfriend 4 dager DPO i dag.

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet. Det er hektiske tider framover, med jobb, festligheter og møtevirksomhet, så håper tiden fram til jeg kan teste går fort.

Oppdaterer om det kommer noen symptomer etterhvert [;)]
 
I dag stikker det veldig i lyskene på begge sider, nesten smertefullt - akkurat som jeg har trent masse; Noe jeg definitivt ikke har [;)] ...

Men det kan jo være tegn på at TR er på vei også, så jeg forholder meg ganske rolig til det symptomet..


 
Vi venter i spenning!!!!![:D]
 
Om jeg er gravid nå så... [;)]

Du er nå 3 uker og 1 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 1. februar 2010
Hjertet begynner å slå: 26. februar 2010
Embryoet beveger seg: 22. mars 2010
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 29. mars 2010
Alle indre organer er ferdig formet: 29. mars 2010
Risikoen for spontanabort avtar: 12. april 2010
Kvalmen avtar for de fleste: 19. april 2010
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 26. april 2010
Fosteret svelger og tisser: 10. mai 2010
Tid for ultralyd: 17. mai 2010
Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. mai 2010
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. juni 2010
Fosteret begynner å høre: 28. juni 2010
Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 26. juli 2010
Mange fostre legger seg med hodet ned: 30. august 2010
Svangerskapspermisjonen begynner: 6. oktober 2010  
Antatt termindato: 27. oktober 2010
 
nååh så fint [:)] satser på at det stemmer da!
 
Ja, det er da lov og drømme.. Men har som sagt ikke trua denne pp'en. I dag sank tempen litt også.. Så jeg skal ikke teste før tidligst søndag, regner med tanta er her til da.  
 
I dag sank tempen enda mer, så da er det bare å vente på tanta og pp 5... [:(] Skuffa.. 
 
offda, skjønner godt at du er skuffa... men det er vel håp for det om? tempen kan vel ta feil, ikke sant [:D][:D][:D]
 
kanskje det.. men som regel holder den seg høy når man er gravid.. Men får vente å se [;)]
 
Da kom tanta...

pp 5:
(spotter i dag, pleier å være sånn, så da setter jeg første dag av siste mens i morra...)

Første dag i siste menstruasjon: 12.02.2010
Min fruktbare periode: 20.02.2010 - 25.02.2010
Eggløsningen finner sted: 23.02.2010
Termin:18.11.2010



planen nå er sex annenhver dag fra tanta reiser igjen..
 
El-slim i massevis [:)] Vi er i gang! 
 
Lenge siden siste oppdatering. Nå nærmer deg seg IKM.. Tenker å teste over helga, tirsdag 9. mars.

Mine symptomer:

har vært forferdelig trøtt og slapp de siste dagene
metallsmak i munnen
stikninger nederst i magen (men det har jeg hver syklus selv om mensen kommer så...)
temp-stigning :)


Kjenner jeg er litt spent, men prøver å holde forventningene nede...

 
Back
Topp