"kvisetryne"

frustrerte fruen

Flørter med forumet
Nå er jeg kommet til 12+5 i svangerskapet! Allerede i uke 7 begynte ansiktet mitt å poppe frem kviser - å det ikke lite heller! Akkurat nå føles det ut som ansiktet mitt har gått gjennom en kjøttkvern! Er det flere enn meg som har det sånn ? :O

Jeg hadde det sånn de tre første månedene med gutten min.

Men det gikk over[:D]

Da jeg gikk med jenta mi så var jeg like smooth som en babyrumpe. Helt til hun kom ut[>:]

ORIGINAL: slisabeth

Da får du en jente, jenter stjeler morens skjønnhet. [:D] Mange som blir kvisetryner under graviditet da:)

Blir spennende å se om det faktisk stemmer :) Både min familie, min samboers familie å samboeren min er overbevist på at det er er en liten jente i magen min! Ultralyd den 21 januar, dette blir spennendE!! :)

Hadde det sånn jeg og....helt forferdelig! Man føler seg ikke akkurat fin da[&:] Vær flink til å rense ansiktet og bruk en god ansiktskrem, helst oljefri. Og ta gjerne rensende leiremaske en gang i uka[:)]

Jeg så så jævlig ut sist gang at det hadde vært lettere å finne en rødfarget concealer for å jevne ut der jeg IKKE hadde kviser[:o]

Nå er det påan igjen, har kviser like til bak øra[&:] Er nok hormonelt så vi får bare finne oss i det :)

ORIGINAL: frøken plaske

Hadde det sånn jeg og....helt forferdelig! Man føler seg ikke akkurat fin da[&:] Vær flink til å rense ansiktet og bruk en god ansiktskrem, helst oljefri. Og ta gjerne rensende leiremaske en gang i uka[:)]

Jeg er, og har alltid vert flink å rense huden min om kvelden! :) Jeg har aldri hatt kviser heller, derfor det er frustrerende nå! Å det er ikke særlig kult å stå på jobb å føle seg ekkel heller !:S

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg så så jævlig ut sist gang at det hadde vært lettere å finne en rødfarget concealer for å jevne ut der jeg IKKE hadde kviser[:o]

Nå er det påan igjen, har kviser like til bak øra[&:] Er nok hormonelt så vi får bare finne oss i det :)

jeg føler SÅ med deg !!

ORIGINAL: frustrerte fruen

Da får du en jente, jenter stjeler morens skjønnhet. [:D] Mange som blir kvisetryner under graviditet da:)

Blir spennende å se om det faktisk stemmer :) Både min familie, min samboers familie å samboeren min er overbevist på at det er er en liten jente i magen min! Ultralyd den 21 januar, dette blir spennendE!! :)

Si fra da, om teorien stemmer [:D]

Jepp det skal jeg gjøre!! :) Har en svigerinne som går gravid med en jente, hun hadde det på samme måte de første mnd!;D

Stemte her hvertfall. Men bortsett fra kvisene så hadde jeg mye bedre selvtillit under graviditeten!

Nå er det jo hormonene som raser som gjør at man får kviser, ikke kjønnet på babyen i magen. Noen får kviser, andre ikke, det være seg gutt eller jente i magen.

Begge gangene har jeg fått mye kviser de 2-3 første mnd, deretter har de forsvunnet helt. Har aldri hatt så lite kviser som når jeg har vært gravid [:)]

Hadde ikke kviser under graviditetene. Alt bare forsvant. Men med en gang ungene er ute kommer det kviser[8D] Har fått gutt og jente.
Søstra mi får kviser under graviditeten, og ho har gutt og venter gutt[:)]

Min dypeste medfølelse, jeg var der når jeg var 18-19- dog ikke gravid.

I svangerskap har huden min blitt kvitt alt av kviser og blitt glatt.

Jeg ble også kvisetryne da jeg ble gravid, og 3,5 år etter er jeg enda ikke kvitt de... fikk gutt da;)

Ja jeg hadde det sånn.. De første 10-12 ukene var det nesten 2 nye kviser hver eneste dag. Hadde mer kviser i løpet av 4 uker enn jeg har hatt i hele mitt liv[:@][:(]

Jeg venter jente nå, men det gjorde jeg sist også, men da hadde jeg nesten helt perfekt hud hele svangerskapet, så tror det bare er en myte om at huden blir rar ved jentebaby i magen...

ORIGINAL: Pigita

Ja jeg hadde det sånn.. De første 10-12 ukene var det nesten 2 nye kviser hver eneste dag. Hadde mer kviser i løpet av 4 uker enn jeg har hatt i hele mitt liv[:@][:(]

Jeg venter jente nå, men det gjorde jeg sist også, men da hadde jeg nesten helt perfekt hud hele svangerskapet, så tror det bare er en myte om at huden blir rar ved jentebaby i magen...

Ja jeg tror ikke på mytene selv.. så jeg får se hva UL sier i januar :) spent!

Var plaget med mye kviser i svangerskapet og en stund etter svangerskapet med nr 2.(jente) Hadde ikke så mye i ansiktet, men hadde mye på halsen,brystet og ryggen. Ryggen så værst ut, såg ut som ei kjøttkake på hele ryggen. Ikke plaget med nr 3(også jente). Med nr 1, ble jeg plaget med kviser på hals og bryst rett etter fødselen.(gutt).

har også hatt det i starten,men ble mye bedre etter de første 3mnd var passert!

nå er jeg ikke gravid og trynet mitt ser ut som et kart. aldri opplevd før! masse kviser, fult med talg, og når jeg trykker på huden, for eks kinnet, kjenner jeg at det er klomper[&o] så ekkelt. og har mange ganger ikke klart å ta på trynet engang for det var så ømt! noen som har opplevd det samme? dette er noe nytt altså, har ellers ren hud! vet ikke hva jeg skal gjøre[:(]

Back
Topp