Kviser

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Fler som har begynt å få det eller???[&:] Ååååhh, de siste dagene så har det bare kommet det utbruddet med sånne små kviser - mest i panna og på halsen[:'(] LIKER IKKE!!! Har jo mer nå enn hva jeg hadde i puberteten jo.. hehe[8D] Sikkert masse hormoner som gjør det, men ååååhhhh[:'(]

JEPP!

Har hatt det i noen uker nå, stemmer med flere enn i puberteten ja! [:@]
Snakk om å føle seg pen [&:]

Her har de å kommet, får mange små rundt nesen...[X(] Jeg har aldri hatt spesiellt med kviser,hadde ikke det sist gang heller...

Vi venter sikkert jenter,for de sier at de stjeler morens skjønnhet når vi går gravide..haha!!![:D]

Jeg har mage kviser ellers, men i alle 3 graviditetene så har jeg ikke hatt noen.. kanskje 2 tilsammen...[:D] Love it!

fjeset mitt og har fått noen kviser :P har en ved siden av munnen som er kjempe stor, samme med en ved siden av øyebrynet ! NYDELIG asså [;)] hehe og ellers noen små rundt om i fjeset. og jeg har ALDRI vært spesielt plaget med kviser [:)]

Kvisene begynte her for fullt når jeg sluttet på p-pillen[8|]
Det værste er at de gir så stygge røde arr[:-] Kan ikke gå uten foundation.

ORIGINAL: Nina*Pina

Her har de å kommet, får mange små rundt nesen...[X(] Jeg har aldri hatt spesiellt med kviser,hadde ikke det sist gang heller...

Vi venter sikkert jenter,for de sier at de stjeler morens skjønnhet når vi går gravide..haha!!![:D]

Haha ja, ikke sant[;)]
heldigvis er de ikke sååå synlige, men jeg ser de jo ganske godt[&:] 
Men "godt" det ikke bare var meg da[8D] Aldri hatt så mye kviser som jeg har nå jeg[8D]

huff jah .. pleier ikke å ha kviser men fy fader d har jeg nå haha tar d positivt jeg...tenker at alt er sånn som d er....

Har begynt å få det denne uken... Men er INGENTING i forhold til når jeg gjekk på alle medisinene til prøverørsforsøkene mine!! [8D]

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Kvisene begynte her for fullt når jeg sluttet på p-pillen[8|]
Det værste er at de gir så stygge røde arr[:-] Kan ikke gå uten foundation.

Samme her[:@]
Nå har jeg ikke hatt kviser på en stund, bare de stygge arrene.
Men nå har det begynt å poppe ut småkviser i panna[:'(]

jepp har og fått mer kviser [:'(]

Her er det kviser jah! Har ikke vært så veldig plaget med det tidligere, men i uke 6-7 begynte de å poppe frem. Jasså, så jentespirer stjeler mors skjønnhet... da har jeg helt sikkert en jente i magen [:)] føler meg utrolig lite fresh

Jepp, masse kviser. Heldigvis begynt å roe seg litt siste uken! Ellers har det vært helt ekstremt fra uke ca 6-10!

Noen få her og der, og en midt på brystkassen[:'(] jaja, jeg fikk svært lite sist gang så regner med det ikke blir så ille!

MHM!! Masse! Og hadde det sist også, så regner med det ikke kommer seg med det første[:'(]

Jupp, masse små stygge røde prikker på haka, og jeg ser ut som et dass [8D]

Lurer fælt på om det er enda ei jente der inne, som stjeler mor skjønnhet på samme måte som storesøster gjorde [8D] Føler meg generelt ikke bra utseendemessig, og det stemmer sånnsett bra medhvordanforrige gang var. (Tror jeg blir overraska om det blir gutt altså [8D])

Back
Topp