Kviser

B

Byebye

Guest
Er det fler der ute som har hatt problemer med kviser etter at dere ble gravid? Jeg fikk plutselig masse små kviser på brystet, har fått masse små kviser i panna og veldig tørr hud og nå har jeg vært så heldig at jeg har fått en stor på puppen... sånn skikkelig kul inni der :S føles som om det vokser en ekstra pupp på puppen min 

Dumme gravid-hud... Noen som vet om noe som hjelper? prøver å smøre meg med fuktighetskrem mot den tørre huden, men det hjelper ingenting...
 
Jepp, helt grusomt...skal til hudpleier snart, for dette går jo ikke ann[&:]
 
Samme her.. Brystet ser ikke ut, noen styge i fjeset og overarmene er heeelt nuppete..

Jeg hadde det samme da jeg gikk gravid med snuppa, var hos legen også for å høre, han anbefalte en krem på apoteket, men den funket ikke på meg.
Det eksploderte da jeg var på sykehuset og skulle føde, men noen uker etter jeg fikk henne var det borte..

Det er hormoner som skyter i været, er nokk ikke noe triks for å få det helt bort, men kan være det er noe som hjelper å dempe det litt..

Jeg har egentlig funne ut at jeg bare må godta at det er slik, stresser meg ihel hvis ikke[:'(][8D]

Også er det et gammelt "kjerringråd" som sier: Går du med jente, tar hun hele skjønnheten ifra deg[:)] Kanskje vi som er ekstremt plagte bærer på en liten jente[:D]
 
Dessverre nok ett hormon"svikt" [;)] Det er jo klart det hjelper å rense og smøre, men veldig ofte, når det kommer fra hormonene- er det ikke så mye som lar seg gjøre dessverre..... Ikke at jeg er ekspert, men det var forklaringen jeg fikk fra min hudpleier...... [&:]
 
Jepp, enig!! masse sånne små ekkle kviser!! [:@] roet meg litt med at snaaaaaaarrt kommer sommer og sol, og solen gjør underverk for kviser!! [;)]
 
Føles jo som om jeg nettopp har kommet i puberteten :p hahaha... 
 
jeg fikk en diger en midt på kinnet kjempe pent liksom .. aldri vært plaget med kviser i hele mitt liv men nå kommer de på merkeligste steder. uff uff
 
off ja... her kom kvisene ganske fort etter jeg ble gravid, da særlig på haken.. Men har også fått noen bittesmå på brystet slik som jeg såg noen andre også nevnte her..
Jeg forsøker å rense ansiktet minst 1 gang per dag - men.... jaja.. kvisene de ser ut til å ikke ville forsvinne uansett hva jeg gjør... [>:]
Vi må nok bare lide oss gjennom de noen mnd til... [;)]
 
Æsj ja, har fått masse.... Har vært plaga med det før jeg da, men fikk verdens fineste hud da jeg ble gravid med jenta mi og har ikke hatt en kvise siden.. Men NÅ er de overalt! *haaaaate* [:@][:@][:@]
 
jeg hadde en del kviser de første ukene,men ikke noe nå heldigvis!!
men har veldig tørr hud på resten av kroppen[:-]
smører og bruker babyolje..
 
her poppa kvisene frem et par uker før positiv test og siden har de blitt der. Samme hvor mye/lite jeg renser og smører på produkter som vanligvis hjelper, så hjelper det ikke. Var sånn forrige svangerskap og, masse kviser til en god stund etter baby poppa ut..
 
Her er det også total kvise krise!!!

Panna er full av prikker, men som bruker laaang tid på å utvikle seg til kviser... [:'(] Samme med brystet, ryggen og overarmene... [:'(][:'(][:'(]
 
Jeg har også masse sånne nupper/starten på kviser :S æsj ass... og tørr hud ca overalt :S
 
Her er det helt motsatt. Hadde endel da jeg var fjortis, og det dukket opp daglig, om ikke like ille, da jeg ble "voksen" også. P-pillene jeg gikk på før hjalp litt mot det, så jeg gruet meg litt til å slutte på pilla, men nå som jeg er gravid er huden glatt som en barnerumpe!
 
Back
Topp