KVISER

sstine

Elsker forumet
andre som plages med kviser?
jeg ser for tiden ikke ut,masse kviser på haken,er helt sinnsykt...
jeg pleier ikke å sminke meg så mye men nå må jeg bare for ellers tør vel ikke kundene kjøpe verken klær eller sko[;)]
har brukt masse produkter for å rense ansiktet,men så slo det meg; kanskje jeg har brukt for mye greier på huden. da får den jo ikke puste.
så skal nå prøve og bare vaske meg med vann og bruke ansiktskremen min...

samboeren sa idag at han lurte på når det blir borte,nei sier du det.kan nesten ikke vente...
men men går jo over,er bare ikke mye moro det her[:@]

Ikke meningen å virke som om det er det verste i verden,blir bare frustrert... og håper kanskje andre har merket noe....

klem stine

jeg har vært utrolig plaga med kviser siden jeg ble gravid, men det begynner å hjelpe litt nå! heldigvis!

jepp,haken min ser ikke ut.skikkelig epidimi[:)]hadde det i forrige svangerskap,men da husker jeg at det gav seg etter de første mnd

Har du prøvd Tee Tre Oil fra Body Shop??? Funker som bare d for meg..[:)] Får kjøpt d som rensevann og ansiktsmaske..[:)] Har ikke så mange kviser nå lengere..[8D]

*gremme seg* JA jeg har fått kviser på haka og sånn, ser ikke ut. Har aldri brukt foundation daglig, men nå gjør jeg det. Håper det gir seg snart, ser ikke strålende gravid ut akkurat [:D]

Men i dag - for første gang - spurte noen på jobbeng om jeg er gravid. Jeg skvatt så fælt at jeg holdt på å blånekte [:D]
Men jeg er jo ikke så stor akkurat, ser bare litt småfeit ut. Så fælt om jeg ikke hadde vært gravid, da hadde jeg vel vært deppa i ukesvis [;)]

Kjenner til problemet jeg også, men for meg har de ikke kommet før nå i den siste uken... Prøver å dekke over, men da syns jeg ofte det bare ser verre ut... Men men. Det kommer iallefall ut noe positivt til slutt! [:D]

Kan dere forresten hjelpe meg med hvordan jeg får den tickeren fram. Dum og blond... [8D]

Forresten tror jeg at jeg fikk det til nå... Sorry alt maset... [:)]

Æsj ja..... har på haken og masse ved tinningene og generelt egentlig hele tryne. Føler seg ikke akkurat så attraktiv at det gjør noe. Og håret har en tendens til å bli fort fett nå. Er ikke så kult å være blid kundebehandler om dagen nei. Gleder meg til det går over.......[&o][&o]

godt å vite at vi ikke er alene om dette problemet...

Back
Topp