kviser???????????

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
Etter eg merket at eg var gravid så har eg fått så utrolig mye kviser? Er det normalt??? Er det noe som hjelper mot dette? Noen bare kremmer? Vil ha de vekk, det så J....... styggt med alle disse H..... kvisene[:@]

Sånn har jeg også hatt det mine tre svangerskap, men på meg har det begynt i uke 8 og stoppet i uke 14-16...og etter det var huden perfekt! Får håpe du er like heldig som meg...[:)] Brukte aldri noe spesielt for å få de vekk, så kan desverre ikke hjelpe..

Har ikke vært plaget av kviser i svangerskapet, men jobben ødelegger huden min :( så tar gjerne i mot råd jeg og :S

ORIGINAL: netteee

ORIGINAL: Ska bli mamma

Etter eg merket at eg var gravid så har eg fått så utrolig mye kviser? Er det normalt??? Er det noe som hjelper mot dette? Noen bare kremmer? Vil ha de vekk, det så J....... styggt med alle disse H..... kvisene[:@]

MD formulations

Haha, siste i verden jeg ville ha brukt! Aldri hatt mer kviser enn når jeg hadde kjøpt disse dyre produktene. Decleor er bra. Evt gå til en hudlege.

Her hadde jeg det ut hele svangerskapet....glad jeg fødte på vinteren og slapp og gå i bikini osv.Hadde masse på brystet og ryggen også[:'(]men har alltid vært plaget med kviser da.Ingen kremer som hjalp meg.
Du får trøste deg med det at det kommer et nydelig lite nurk da!

Er utrolig plaga selv nå og var det også sist gang..vil ikke anbefale å "fucke" opp huda di med sterke kvisekremmer,det går over[:)]

Det som jeg syntes hjelper på fet hud og småkviser (som panna har lett for å bli en fet hotspot av) er å bruke peeling jevnlig, og kanskje fuktighetsgivende ansiktsmaske, eller en god krem.
Holder dem i sjakk på det viset.
hadde fått mye på rompa nå også, mer plaget der enn i fjeset, var sløv å ta meg av rompa i sommer. Har begynt å bli bedre nå, med skrubbing og smøring der også.

Gå til en hudpleier som kan analysere huden din slik at du får rette produkter. Det nytter svært lite å kjøpe dyre og bra produkter dersom de ikke passer til din hudtype. [:)]
Men rens, god krem, skrubb, maske og jevnlig besøk hos hudpleier så løser det seg nok...[;)]

vaske seg me en varm klut i ansiktet morgen og kveld, funker som bare det

Æ ska ikke klag, men fra å ha 1 pr år har æ etter æ vart gravid hatt kansje 12 å det e en ganske stor økning prosentmessig da!!!!!![&:]

jeg husker jeg ikke så ut i ansiktet når jeg gikk med eldstemann... brukte alt av kremmer og rensing osv men ingenting funka... og det gjør det nok ikke heller... det er hormonene som gjør det... hadde endel med andremann også, men ikke fullt så mye...

Jeg også hadde masse i ansiktet, brystet og på ryggen [:'(] Ingenting som hjalp....

Det er nok hormonelt. Ikke så mye som hjelper. Jeg blir også sånn. Da hjelper ingenting. 

Back
Topp