Kviser

Ingeniørmamma

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Juliknøttene 2022
Har plutselig fått flere vonde store kviser på ryggen, og også noen på hals/hake.

Pleier aldri å ha sånne kviser, det har ikke skjedd siden tenårene, før jeg begynte på p-piller.

Har googlet litt og lest det kan skje pga hormonbalansen ved graviditet. Noen som har erfaring med dette, og vet om dette er noe som varer gjennom graviditeten. Hadde ikke sånt utbrudd forrige graviditet.

Jeg fikk tre stk ved forrige positive test (dessverre mistet jeg).
Men jeg fikk tre stk, skikkelig dype, store og smertefulle.

Håper de forsvinner snart!

Å, ja! Her har det også kommet noen skikkelige monstre! Kan heller ikke huske å ha hatt det sist, så dette var en utrivelig overraskelse :hilarious:

Skal en tro på spådommene omkring kjønn venter du kanskje ei jente? Det sies vel at jentene i magen stjeler mors skjønnhet:joyful:

Hadde tenåringskviser med de to jentene jeg har fått iallfall. Fikk spes på brystkasse og rundt haka så vidt jeg husker. Har vel fått litt nå også, så kanskje jente nr tre står for tur? :hilarious:

Skal en tro på spådommene omkring kjønn venter du kanskje ei jente? Det sies vel at jentene i magen stjeler mors skjønnhet:joyful:

Hadde tenåringskviser med de to jentene jeg har fått iallfall. Fikk spes på brystkasse og rundt haka så vidt jeg husker. Har vel fått litt nå også, så kanskje jente nr tre står for tur? :hilarious:
Nei hyyyyyyssssj. Vi har en jente fra før, og har så veldig lyst på en gutt, men jeg har fått kviser :smiley-bounce022

Kan bekrefte at førstemann stjelte all min skjønnhet, kan det virkelig være med å stjele? :hilarious:

Nei hyyyyyyssssj. Vi har en jente fra før, og har så veldig lyst på en gutt, men jeg har fått kviser :smiley-bounce022

Kan bekrefte at førstemann stjelte all min skjønnhet, kan det virkelig være med å stjele? :hilarious:

Hadde vært gøy med gutt her også, ettersom vi har to jenter fra før. Tidligere har jeg tenkt at jeg kan jenter, derfor er det best for oss. MEN jeg har ei helt vilt viljesterk jente på snart to år kan jeg herved si at jeg ikke kan dem lenger:hilarious: så en gutt som bryter opp litt hadde sikkert vært veldig kjekt!

Men uansett, kviser er vel i bunn og grunn hormonbasert, og mine hormoner svinger godt for tida iallfall, så regner med det er en sammenheng med det:wtf:

Back
Topp