Kviser

Elli<3

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Aprilspirene 2023
Jeg har ikke sliti noe med kviser under hele graviditeten, til tross for et forhøyet sukkerinntak og ikke alltid like sunn mat. Men nå i det siste har det begynt å poppe frem noen, og ikke bare en men sånn tre på en gang.
Noen som aner hva grunnen til det er, eller som selv brått har fått kviser helt på slutten av svangerskapet denne gangen eller tidligere svangerskap?

Har ikke spist noe anderledes enn jeg pleier, ikke endret hudrutine eller sminkeprodukter, så freaker litt ut her, vil gjerne bli kvitt de:confused:
 
Last edited:
Det er nok hormoner. Har hatt forferdelig hud i alle svangerskapene mine - fikser seg fort når bebis har kommer ut :D
 
Det er nok hormoner. Har hatt forferdelig hud i alle svangerskapene mine - fikser seg fort når bebis har kommer ut :D
Synes bare det var rart når jeg ikke nesten har hatt noe kviser i løpet av hele graviditeten frem til må, også popper det brått opp flere samtidig uten at jeg har endret på noe i hudrutine eller matvaner:oops:

Tips til å bli kvitt de mens man er gravid? Vet man skal styre unna så mye sånne sterke produkter under svangerskapet, så vet ikke helt hva man kan bruke og som faktisk virker..
 
Back
Topp