Kviser!

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg ser ut en 14is! Brystet, skuldre, nakke og rundt hårkanten, shitloads me kviser, ikke store gule, men små, vonde blemmelignende prikker, noen større enn andre.
Har ikke hatt dette med de 3 andre barna mine, har hatt svært forskjellige svangerskap.
Ja det er vell hormonelt, men jeg liker det dårlig! Gravid glød, ja jøss

Andre som er plaga? Hva evnt bruker dere?
Jeg bruker ikke noe kremer eller har rutiner, alltid hatt fin hud uten noe særlig plager..
 
Jeg er veldig plaget med kviser til vanlig, får heldigvis litt mindre av det når jeg er gravid. Ser innimellom ut som et skikkelig pizzatryne til vanlig :p
Rett før jeg ble gravid kjøpte jeg Dermalogica sin breakout clearing booster, den var ikke så dyr og den syns jeg fungerte veldig godt!
 
Ja, jeg er plaga og. Et av de første tegnene i de tre siste svangerskapene mine. Bruker bare kaldpresset jojobaolje i ansiktet. Aldri hatt behov for å rense huden el.l.
 
Ja, masse knappenålstore kviser i hårfestet, på øyenbryna, nesa, haken, under kjeven, hele halsen, brystet, øvre del av ryggen og aller værst på skuldrene.
Har fått det hver gang jeg har blitt gravid, men de forsvinner i andre trimester og da blir huden helt perfekt.
:bag:
 
Har fått mye på brystet..... har aldri hatt noe der tidligere. Men jeg har ikke så mange andre symptomer så er nesten bare litt glad for at noe kan tyde på graviditet :smiley-bounce022
 
Har fått noen øverst på ryggen, på brystet og på haka. Passer på å rense ansiktet hver dag og bruke kroppsskrubb på ryggen. Hvis jeg sluntrer unna en dag eller to med ansiktsrens så dukker de opp igjen. En bonus med å være nøye med ansiktsrensen er at jeg føler meg litt bedre :)
 
prøv LaRochePosay sin serie for uren hud :) bruker selv dagkrem som heter effaclar duo+ og en mild rens i samme merke! Gi den et par uker til å virke.
 
Back
Topp