Gikk opp nesten 20 kg jegJeg gikk «bare» opp 14kg, men veide jo 90 fra før så.. hadde planer om å gå ned en del til neste graviditet, det rakk jeg ikkemen jeg gikk ned en del etter fødsel i det minste, så veier noe mindre enn før jeg ble gravid første gang. Ryggen min tar allerede knekken på meg, så blir spennende å se om jeg klarer å opprettholde treninga like lenge som sist. Da hadde jeg siste spinningtime når jeg var 7 og 1/2 mnd på vei. Var ganske stikk over meg selv da å lukket øynene for alle på sosiale medier som holdt ut til fødsel omtrent
![]()
Amming hjelper ofte for å få vekk barselkiloene
Spennende å oprettholde trening ja! Jeg trenger ikke skikkelig, men er ganske aktiv
men jeg gikk ned en del etter fødsel i det minste, så veier noe mindre enn før jeg ble gravid første gang. Ryggen min tar allerede knekken på meg, så blir spennende å se om jeg klarer å opprettholde treninga like lenge som sist. Da hadde jeg siste spinningtime når jeg var 7 og 1/2 mnd på vei. Var ganske stikk over meg selv da å lukket øynene for alle på sosiale medier som holdt ut til fødsel omtrent
Håper det blir med kun de 3.. hehe..