Kviser.......

Jeg gikk «bare» opp 14kg, men veide jo 90 fra før så.. hadde planer om å gå ned en del til neste graviditet, det rakk jeg ikke:dance011 men jeg gikk ned en del etter fødsel i det minste, så veier noe mindre enn før jeg ble gravid første gang. Ryggen min tar allerede knekken på meg, så blir spennende å se om jeg klarer å opprettholde treninga like lenge som sist. Da hadde jeg siste spinningtime når jeg var 7 og 1/2 mnd på vei. Var ganske stikk over meg selv da å lukket øynene for alle på sosiale medier som holdt ut til fødsel omtrent:p
Gikk opp nesten 20 kg jeg :p men veide bare 55 kg før og er hele 175 cm over bakken :)
Amming hjelper ofte for å få vekk barselkiloene :p Ekspertene sier ihvertfall så :)
Spennende å oprettholde trening ja! Jeg trenger ikke skikkelig, men er ganske aktiv :) Går mange turer, driver med litt yoga og sykler gjerne med ungene baki sykkelvogn :P det er tungt med to barn å dra faktisk!

Gikk opp nesten 20 kg jeg :p men veide bare 55 kg før og er hele 175 cm over bakken :)
Amming hjelper ofte for å få vekk barselkiloene :p Ekspertene sier ihvertfall så :)
Spennende å oprettholde trening ja! Jeg trenger ikke skikkelig, men er ganske aktiv :) Går mange turer, driver med litt yoga og sykler gjerne med ungene baki sykkelvogn :p det er tungt med to barn å dra faktisk!

Det er nok tungt ja! :D jeg tror amminga hjelper litt på! For mine kilo forsvant raskt etter fødsel!

Det er nok tungt ja! :D jeg tror amminga hjelper litt på! For mine kilo forsvant raskt etter fødsel!
Ja, tror det forbrenner en del kalorier å produsere melk faktisk! Jeg opplevde ihvertfall at barselkiloene har forsvunnet fort :)

Jeg pleier nesten aldri å ha kviser. Men nå har jeg plutselig fått 3 stykker i ansiktet :wacky: Håper det blir med kun de 3.. hehe..

Ja, tror det forbrenner en del kalorier å produsere melk faktisk! Jeg opplevde ihvertfall at barselkiloene har forsvunnet fort :)

Satser på at de forsvinner fort neste gang også! :D

Back
Topp