Kviser.....

KR90

Blir kjent med forumet
Okey, blir gal snart! Etter jeg ble gravid har kvisene bare poppet frem(bokstavelig talt!!) både på rygg, bryst og rundt munnen.
Er det noe som kan hjelpe mot dette?
Ser virkelig ikke bra ut, så føler jeg blir begrenset mtp hva jeg kler meg i osv.
 
Aldri hatt så mye selv, har mest i ansiktet. De små urenhetene jeg tidligere har hatt mellom puppene har derimot forsvunnet! Tror kuren er å føde ungen (Dvs. mindre hormontull):wtf:
 
Okey, blir gal snart! Etter jeg ble gravid har kvisene bare poppet frem(bokstavelig talt!!) både på rygg, bryst og rundt munnen.
Er det noe som kan hjelpe mot dette?
Ser virkelig ikke bra ut, så føler jeg blir begrenset mtp hva jeg kler meg i osv.
Åh, så plagsomt! Vanskelig å vite om noe hjelper, mest sannsynligvis er det hormonelt og det kan du ikke gjøre så mye med.. Håper det blir bedre. kanskje det kan hjelpe å drikke mye vann mtp. rensing av hud, men usikker- kan ikke skade iallefall ;)
 
Så kjipt da! Har du snakket med lege eller apotek om det finnes noe som kan hjelpe? Her er en gammel forumtråd om temaet, kanskje noen har foreslått noen lure løsninger der..
 
Sniker fra november :happy: Dalacin liniment (reseptbelagt) er jeg rimelig sikker på at er trygt for gravide, og har hjulpet meg mot andre typer hormonelle kviser før i allefall.
 
Hadde en del problemer med kviser i mine tidligere svangerskap. Denne gangen har jeg merkelig nok ingen kviser i det hele tatt. Forskjellen er at jeg denne gangen spiser nesten sukkerfritt kosthold. Dette pga risiko for svangerskaps diabetes (grunnet min alder).
Holder meg også unna mat med mye stivelse og høyt innhold av karbohydrater. Du kan jo prøve å se om det hjelper litt. Lykke til.
 
Back
Topp