Kviser

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Wæææ! Det blir bare mer og mer! I panna, rundt munnen, halsen og nedover brystet! What to do? Har ikke vært så plaga sia ungdomstia! Forrige sv.skap var de bekymra for stoffskiftet pga litt kviser i ansiktet, men viste seg å være normalt. Kan det ha med det å gjøre denne gangen? Pleier kun å få et par stk rundt mens tider. 8uker imorgen!

Jeg har fått så sykt mye jeg og!! Spesielt nederst på kinnene og ryggen :( de klør og! 8 uker på torsdag...

Her var det tidlig på haken, rundt munnen og rygg. Nå har det gitt seg litt bortsett fra på rygg, men oppdaget at det var begynt på bryst i dag :sorry: Er 8 på torsdag.

Jeg har noen kjempestore på halsen, de er i grunn litt slitsomme, samt noen få rundt i trynet. Føler meg som ungdom igjen [emoji23]

Kommet et par på ryggen og noen på brystet :)

Uff, har litt kviser på haka og ryggen så langt, og noen på brystet i går. Men er bare i uke 6, så jeg har vel noe i vente her da :nailbiting:

Samme her også, føler meg veldig lite fresh :(

Har flashback til tenårene selv. Tror også huden min har endret seg i at den er tørrere, og at jeg faktisk må bruke andre produkter for å hindre kviser nå enn med min vanligvis veldig fete hud. Scrub og rigid rutine er ellers alfa omega her nå, hvis ikke får jeg kjempeutbrudd i løpet av veldig kort tid. (hadde helt glemt hvor pyton det var å være tenåring).

Kviseproblemer her også.. [emoji58] også kan man jo ikke bruke noen produkter med aktive virkestoffer i...

Lite kviser i ansiktet! Takk og lov for det også! Men én del små på rygg og brystet [emoji54]

Jeg har noen kjempestore på halsen, de er i grunn litt slitsomme, samt noen få rundt i trynet. Føler meg som ungdom igjen [emoji23]

Jeg også - på halsen!

Smør på Basiron (kjøpes på apotek) lokalt på de verste kvisene over natta. Ellers rens om morgenen også! :) Hjelper her!

Her har det tatt heilt av[emoji33]. Er mest på skuldrene, men både ansikt og hals er også utsatt!

Her også [emoji30] noen i panna, masse på haka, brystet og ryggen... føles som jeg er 14 igjen [emoji21] er i uke 5+6 idag, så tror ikke det blir bedre med det første eller..

Back
Topp