Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg leste at man får ekstra mange kviser når man har ei jente i magen..,det stemte på meg"Sliter" litt med kviser, spesielt pannen og ved hakeområdet.
Det er ikke store, stygge kviser, men nok til at de er iririterende!
Kanskje kommer de av all sjokoladen og snopet jeg har dilla på....?
Er det flere som "sliter" med kviser?
Då må du oppdatere oss for å sjå om myten stemmerSliter også med kviser ja! Gjorde ikke det med sønnen min, men har hatt følelse for jente denne gangen...Kanskje stemmer det? Skal på ultralyd på mandag! Blir kjempespennende!
Jeg har egentlig aldri hatt så mange kviser, men alltid et par i pannen og på haken som gravid.Eg leste at man får ekstra mange kviser når man har ei jente i magen..,det stemte på meg
Eg har ikkje hatt mange eg heller men har hatt fleir kviser no enn det som er normalt for meg å haJeg har egentlig aldri hatt så mange kviser, men alltid et par i pannen og på haken som gravid.
Fått jente begge gangene.
Vet ikke hva som er i magen nå.
Då må du oppdatere oss for å sjå om myten stemmer
Jeg har like mye/ lite kviser nå som de to andre gangene.Selvfølgelig fikk jeg ikke sett om det var gutt eller jente H*n kneip igjen så det var umulig å få sett, så nå er det bare å vente til fødsel....