Kviser

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
"Sliter" litt med kviser, spesielt pannen og ved hakeområdet.
Det er ikke store, stygge kviser, men nok til at de er iririterende!

Kanskje kommer de av all sjokoladen og snopet jeg har dilla på....? :rolleyes: :p

Er det flere som "sliter" med kviser?

Ååååh, ikke nevn det en gang, kjente det nettopp poppa fram en ny.. :-P Har kviser over alt, til og med på rompa (!!!) skal de selvsagt finne veien nå... Mye hormoner i sving ja! :-)

Akk ja.. Har alltid hatt veldig fin hud men nå når jeg er gravid har jeg fått mye kviser..

Sliter også med kviser ja :( I pannen, på haken og på ryggen.. Har alltid hatt veldig fin hud!

ja med sønnen var det bare på haken. Nå har jeg over hele pannen og haken! Smashing!

"Sliter" litt med kviser, spesielt pannen og ved hakeområdet.
Det er ikke store, stygge kviser, men nok til at de er iririterende!

Kanskje kommer de av all sjokoladen og snopet jeg har dilla på....? :rolleyes: :p

Er det flere som "sliter" med kviser?
Eg leste at man får ekstra mange kviser når man har ei jente i magen..,det stemte på meg :P

Sliter også med kviser ja! Gjorde ikke det med sønnen min, men har hatt følelse for jente denne gangen...Kanskje stemmer det? :) Skal på ultralyd på mandag! Blir kjempespennende! :D

Jeg har også fått myyye kviser nå etter jeg ble gravid, har begynt med MD Formulations i ansiktet og blitt mye bedre der, men ryggen og brystkassa ser ikke ut :(
Får se på fredag om det kanskje stemmer med kviser og jenter :P
Fikk høre idag at jeg har "jentemage" :D

Jepp! Fikk mye kviser sist svangerskap også dessverre :( Det er ikke noe gøy!

Jeg har hatt stort problem med utbrudd i ansikt (hake og panne)fra dag en av graviditeten nesten :-( men jeg har begynt å vaske med kaldt vann og ansiktsvask fra Burts Bees. Funker veldig mye bedre enn jeg hadde trodd! Nå har jeg mye mindre utbrudd og mye bedre hud ;-)
Kan anbefale denne serien :
http://burts.no/ansiktspleie/randiance

Eg leste at man får ekstra mange kviser når man har ei jente i magen..,det stemte på meg :p
Jeg har egentlig aldri hatt så mange kviser, men alltid et par i pannen og på haken som gravid.
Fått jente begge gangene.
Vet ikke hva som er i magen nå.

Jeg har egentlig aldri hatt så mange kviser, men alltid et par i pannen og på haken som gravid.
Fått jente begge gangene.
Vet ikke hva som er i magen nå.
Eg har ikkje hatt mange eg heller men har hatt fleir kviser no enn det som er normalt for meg å ha ;)

Selvfølgelig fikk jeg ikke sett om det var gutt eller jente:( H*n kneip igjen så det var umulig å få sett, så nå er det bare å vente til fødsel....;)
Jeg har like mye/ lite kviser nå som de to andre gangene.
Jeg har to jenter, og nå kommer lillebror.
Så tror nok kvisene er som med strekkmerker osv; det kommer nok an på arv og gener.

Back
Topp