Kviser

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg som aldri har kviser, nesten aldri i allefall, de har begynt å komme i håret, på skuldrene og ser at det er begynt å bli klumpete i panna. Hva skjer liksom? Sier de ikke at jenter tar skjønnheten fra mora. Kanskje det blir jente denne gangen?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har også begynt å få litt kviser :o har jo ALDRI kviser, kanskje en pr. år. Kjøpte en krem på bodyshop, så forsvant de etter to dager. Kanskje vi får jenter :D

Kanskje jeg og skal prøve slik krem, hva heter den? Litt vanskelig å bruke den i nakkefeste/hodebunnen da..:p

<3 Gutt 04.02.12 <3

Kanskje jeg og skal prøve slik krem, hva heter den? Litt vanskelig å bruke den i nakkefeste/hodebunnen da..:p

<3 Gutt 04.02.12 <3

Tea Tree pore minimizer heter den. Tror den egentlig er til å ta på før man tar på sminke :p men hun sa man kunne bruke den til behandling av kviser. Så tok bare en liten prikk på hver av kvisene. Svei litt først i noen sekunder, så merket jeg ikke mer. Men vet også at man kan kjøpe den i ren olje i sverige og Spania. :) Kanskje litt vanskelig i nakkefestet og hodebunnen ja,men går jo an å prøve? :D

Må sjekke neste gang jeg er på body shop;);) blir vel avslørt hvis jeg får ansiktet fullt av kviser...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Kviser.. ååå som jeg elsker kviser!! :P har masse her og.. Fått på puppene også nå! skikkelig lækkert...

Jeg har ikke så mange kviser, men den ENE jeg har, lyser opp! Og har selvfølgelig plassert seg veldig synlig nede på haka! Ugh**

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Virkelig mye hormoner på gang nå i våres kropper.

<3 Gutt 04.02.12 <3

Ja det kan forklare hvorfor jeg plutselig har fått kviser bak oppe på ryggen! En del små i ansiktet også. Om det hadde vært tegn på jente hadde vært gøy, en av hver da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har desverre gjerne litt uren hud, men nå er det enda verre. Slik var det sist også, men ikke så lett å få gjort noe med. En del produkter mot kviser skal en jo være litt forsiktig med når en er gravid, men den body shop kremen er kanskje verdt å teste :)

Jeg har desverre gjerne litt uren hud, men nå er det enda verre. Slik var det sist også, men ikke så lett å få gjort noe med. En del produkter mot kviser skal en jo være litt forsiktig med når en er gravid, men den body shop kremen er kanskje verdt å teste :)

Ja prøv den kremen, det skal jeg gjøre i allefall;) body shop burde vel være ok for gravide?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Våknet opp med 3 store kviser:confused:Jeg som aldri har kviser, ikke har jeg spist søtt heller.. Hadde vært hyggelig om det ble en jente da, om det hadde stemt Hehe ;)

Våknet opp med 3 store kviser:confused:Jeg som aldri har kviser, ikke har jeg spist søtt heller.. Hadde vært hyggelig om det ble en jente da, om det hadde stemt Hehe ;)

Ja ikke sant;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Drømte om at ansiktet var fullt av kviser i natt, og da mener jeg fullt! Godt å våkne og se at det bare var en drøm.
Har ikke fått noe mer enn vanlig tror jeg, pleier å få en i ny og ne.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Back
Topp