Kviser

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har sååå masse kviser at jeg nekter å dra på butikken for jeg ser ikke ut :P
Hva skal jeg gjøre og hvordan står det til med dere og kviser? :P
Tyder det på et spessielt kjønn? ;)

Kvisetryne jeg å. Må vel være å rense ansiktet godt kanskje :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hm.... Pleier å ha litt kviser til vanlig, men for første gang siden pubertet så er jeg så å si kvisefri! Men regner med de kommer tilbake etterhvert....

Å jadda.. er fest rundt ved haka mi, ser veldig pent ut:D

Jeg hat også masse kviser i hake området.... Går ingen sted uten at de er godt tildekket med sminke for å si det sånn - anbefaler en god concealer :-)
Ja, og så rense ansiktet morgen og kveld og hudkrem til din hudtype og skrubb av og til... Jeg gjør dette da, er ikke kvisefri men litt bedre enn om jeg ikke gjør noe i alle fall :-)

Jeg har også mye mer kviser enn til vanlig ! :p

Det finnes reseptfrie og reseptbelagte midler mot kviser på apoteket, men vet ikke om de kan brukes når man er gravide. Hørte nylig et intervju med en hudlege for ikke lenge siden, og han sa det ikke var noen grunn til å gå rundt med kviser siden det finnes så mye på markedet som virker.

Mye rens og skrubb kan ha motsatt effekt og gjøre vondt verre (sa han), men man skulle selvfølgelig ikke sove med sminke.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ikke så mye kviser, mer sorte prikker og tørr hud... Irriterende!

Ingen kviser hverken nå eller sist.
Eller fikk to på ryggen, men de kommer fra tid til annen uansett :p

Ang kjønn så er det et gammelt ordtak som sier at du får jente hvis du blir "feit", får kviser og håret blir matt. Det heter seg at jenter stjeler mors skjønnhet.

her er Babyverdens egen artikkel på temaet, men de har sagt feil om mageform. Høy spiss mage er gutt.

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Myter-og-kjerringrad-om-barnets-kjonn/

Forøvrig ble jeg bare "penere" sist svangerskap og jeg fikk en jente :p

Last edited:
Jeg har flust med kviser, det hadde ikke med noen av jentene. På ryggen og! Fuck it :P

Jeg satt og tenkte på det for noen dager siden, huden min er utrolig fon for tiden, er helt kvisefri:D( men det er vel ikke lenge til de dukker opp kjenner jeg flaksen min rett:p)

Var ute i solen en stund i går og da var de blitt loitt bedre syns jeg.. blir jo litt tørket ut da.. og ser på solarium som uaktuelt så da var det litt bonus med finevær og fjelltur :)

prøvde solarium og det ble litt bedre :)

Back
Topp