Kviser...

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg så meg selv i speilet idag å herre jesus.. hele fjeset mitt er fult av kviser :-( jeg har aldri hatt så mye kviser før !! Noen som vet hva som hjelper ??

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har samme problem på haka, eneste som hjelper her er fet fuktighetskrem av en eller annen rar grunn. Locobase gjør susen.

Jeg har og fått masse kviser på haka.. Har ikke hatt det på mange år, men da funket clinique 3-trinns produkter bra, så tenkte jeg skulle handle inn det igjen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser ut som en tennåring :P

Du er ikke alene :p ser ikke ut :/

Jeg er også plaget med det nå. Jeg syns produktene til MD formulatiins hjelper :-)

Har også fått mer kviser her ! Gjør ikke noe ekstra med dem. Har alltid kviser likevel og er vant til å ikke se helt "ren" ut ;p Håper likevel det går over snart. Er også veldig tørr i ansiktet, så smører mye hudkrem nå da :)

Har aldri vært plaget med masse kviser ! Har jo selvfølgelig en i ny og ne, men aldri noe sånn som dette.. hele fjeset ser helt forferdelig ut.. :-( jeg har en sånn 3 i 1 greier som skal virke på kviser står det :-p så får prøve det da ;-p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har også masse kviser, men reagerte med veldig uren hud da jeg gikk på ppiller, så får vel en lignende reaksjon nå. Var sånn i starten av forrige graviditet også :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Melder meg på ;) Ser ut som en tenåring igjen :P

Jeg fikk også masse med førstemann. Hormoner! Begynte på Obagi ZO da, og det funker. Har vært helt uten, men merker bittelitt nå når jeg er gravid igjen, men ikke i nærheten av sist!

Jeg fikk også masse med førstemann. Hormoner! Begynte på Obagi ZO da, og det funker. Har vært helt uten, men merker bittelitt nå når jeg er gravid igjen, men ikke i nærheten av sist!
Hva er det for noe? Har begynt æ fått noen utbrudd igjen...

huff. kviser kan være vondt :( God bedring!

Hva er det for noe? Har begynt æ fått noen utbrudd igjen...
Må kjøpes hos hudpleier. Google forhandlere der du bor. Kan brukes av gravide ellers har de en annen serie, Obagi nu derm, jeg tenker prøve når ammingen er ferdig.

Føler meg så stygg for tiden :( Orker ikke å kle meg så fint og sminke meg noe særlig..

Masse vonde store kviser her også, i ansikt og på rygg. Jeg har lest mye om hudpleie under graviditet og har pakket bort 99 % av produktene min siden de inneholder parabener og/eller a vitamin (rynkeprodukter). Jeg er kanskje i overkant skeptisk til hva slags stoffer jeg smører på meg..

Back
Topp