Kviser

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Noen som har fått det nå? Har plutselig fått mange på haka og ryggen.... Vet ikke om dette er typisk i svangerskap...

Jeg har også på ryggen og litt mer enn vanlig i ansiktet syns jeg. Det er vel hormonene

jeg har også fått en del på ryggen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samboern kaller meg boler for tia. Ser ut som jeg virkelig har gått inn for skippernmuskler. Halve ryggen er helt full av kviser :p Ekkelt, men helt normalt :)

Jepp, har fått en del av de de siste ukene..

merkelig nok så får jeg mindre eller ingen kviser når jeg er gravid. er da huden min er helt ren og fin :)

Jeg har fått skikkelig tennåringshud i ansiktet... kvistete og sår. Har vanligvis ganske ren hud

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke fått noe enda :-) Kommer nok!!

jeg har fått kviser på brystkassa og ryggen. samt en del i ansiktet ikke vært noe plaget tidliger.

Har fått en del på nesen og rundt munnen den siste uken :( ikke så artig. Redd før att folk på jobben skal skjønne det er på grunn av graviditet :P

Jeg har fått mye mer. Nupper på brystet også, og det er ikke noe kjekt! Dessuten er håret mye mer fett. Men er verdt det da :)

Ja *blææh* Men var i grunnen greit med en kvise på haka på 29 års dagen min... fikk meg til å føle meg fortsatt litt ung *ler* :p

Last edited:
Jepp, det kan man trygt si. Mest på ryggen, og har sånne nupper på brystet. Men har heldigvis roet seg noe.. Tror jeg. :rolleyes:

Noen som har fått det nå? Har plutselig fått mange på haka og ryggen.... Vet ikke om dette er typisk i svangerskap...

I begynnelsen slet jeg veldig med kviser på halsen, heldigvis roet seg ned nå.

Hadde ingen... Men plutselig spratt det ut en hel del i ansiktet.. o_O:rolleyes: Men det er jo helt normalt.

merkelig nok så får jeg mindre eller ingen kviser når jeg er gravid. er da huden min er helt ren og fin :)

Samme her! Mindre enn til vanlig.
Har dukka opp ei i ny og ne, men da på plasser hvor jeg ikke har hatt den før!
For eksempel på overleppa!

Back
Topp