Kviser...

TTbaby

Flørter med forumet
Jeg har nesten aldri hatt kviser, til og med i puberteten var det kansje en kvise av og til. Men fra fredag så kom det plutselig 5 kviser (kansje 2 store og 3 små) sånn på en gang! Og nå som de hadde roet seg litt fikk jeg en ny idag. Og noen små rundt hårfestet.. :p Noen som har opplevd det?
Er 37 + 1 idag.. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker) jaa, det samme skjedde her rett før jeg fikk den lille, kom bare flere og flere. Å så kom det mange etter jeg hadde født:( nå 8 mnd etterpå begynner huden og bli bra igjen. Hadde nesten ikke kviser i puberteten jeg heller.

Sniker) jaa, det samme skjedde her rett før jeg fikk den lille, kom bare flere og flere. Å så kom det mange etter jeg hadde født:( nå 8 mnd etterpå begynner huden og bli bra igjen. Hadde nesten ikke kviser i puberteten jeg heller.

Oh! Jeg vil ikke ha flere... :( hehhehe

Når jeg passerte uke 32 så eksploderte det! Skuldrene og halsen, nå også brystet til en vis grad. Har ikke vært plaget med kviser før, og aldri på de stedene jeg har de nå :-/ Glad det er under klærne. Må bare unngå v-hals. Har fått noen rundt munnen også nå... Sukk.. Skylder alt på babyfabrikken i kroppen min!! :-( Jaja...

Jeg har aldri vært plaget med kviser før jeg heller, nå de siste dagene har jeg fått 3 stk!
Skal vel strengt tatt ikke klage så mye, for de er ikke store, og 3 stk er jo ikke veldig mange akkurat..men likevel...blæ!!

Jeg fikk maaaaaasse kviser når jeg slutta på p-piller august i fjor, sleit mye med selvtilliten og vurderte å begynne på p-piller igjen, selv om jeg var fast bestemt på å ikke gå på de kunstige hormonene igjen.
Jeg ble gravid i februar, og fra mai av har jeg vært helt kvisefri! (Kun en og annen hvis jeg gomler i meg lakris! )
Har begynt å glemme hvordan det er å være full av akne, og kjenner at jeg gruer meg allerede dersom de kommer tilbake etter graviditeten :(
Krysser det som krysses kan! Lykke til dere andre, dere har min fulle medfølelse :( kviser er IKKE gøy :(

Har ikke hatt EN kvise hele svangerskapet, men den siste uken har de kommet! Både her og der. Kanskje det har noe med hormonendringer i innspurten å gjøre?

Den siste uken har jeg også fått helt enormt med kviser :/ Veldig kjedelig..

Hmmm.... Hos meg hàr det vært motsatt, fikk masse kviser i begynnelsen av svangerskapet.. Spesielt på brystet og på ryggen. Nå har jeg kanskje et par på ryggen, men ingen i fjeset :)

Back
Topp