Kviser

Lovee

Elsker forumet
Er så møkk lei kviser nå!!!! Har bare lyst å grine jeg føler meg så jævlig [:(][:(][:(] har alltid hatt et par kviser i ansiktet i mnd, men ikke noe voldsomt. Helt til jeg ble gravid.. Vet at det hører med for mange under svangerskapet, men gledet meg sånn til etter og de skulle gå bort igjen.

Men de går jo ikke bort!! [:'(] Ansiktet, brystet, halsen, nakken, absolutt hele ryggen og nå har jeg til og med fått brystvorten (ikke på selve vorten, men det brune rundt).. De på ryggen og nakken gjør virkelig vondt og. Er svære byller. Prøvd peeling, skrubb hansker, lactacyd vask, basiron og alt annet man får på apotek og ulike hudpleie salonger. Og prøvd å la dem være i fred og ikke gjøre noe over perioder.. Men ingenting funker!!
Legen min så på dem på 6 ukers kontrollen og til og med hun synes det var voldsomt, men de tingene som funker for å få dem vekk kan jeg ikke amme mens jeg går på. Blir veldig gøy i sommer, - må jo bare gå med pologenser jeg da [:(][:(]

ORIGINAL: pusurask

Har du prøvd excuviance? fantastisk[:)]

har de hvite beholdere på produktene med blå/turkis logo?

ORIGINAL: theojora

de forsvinner sikkert når du slutter å amme [:)]

jeg fikk masse nupper på overarmene i denne graviditeten og mesteparten forsvant etter fødsel, har fortsatt litt igjen da, syns ikke det er noe særlig pent akkurat, men satser på at de forsvinner når kroppen blir "normal" igjen.

ja, håper det [:)] Men det er jo lenge til (forhåpentligvis klarer jeg å amme lenge ihvertfall).. Kanskje det blir litt bedre når de får sol på seg i sommer, men akkurat nå ser det bare håpløst ut [:(]

Slik har jeg hatt det siden jeg kom i puberteten og det er irriterende. Men det ENESTE som hjelper for meg er sol. Så solarium og sommer er topp :)))

Å føler så med deg!Var sånn i forrige svangerskap,ikke en plass jeg ikke fikk kviser på.Gudskjelov var det en skikkelig dårlig sommer for jeg likte ikke vise de frem.Dette svangerskapet har jeg bare hatt litt,men det har jeg til vanlig også.

Har ikke noen råd men bare en for kviser er ikke noe gøy!

ORIGINAL: Solstrål

Slik har jeg hatt det siden jeg kom i puberteten og det er irriterende. Men det ENESTE som hjelper for meg er sol. Så solarium og sommer er topp :)))

føler virkelig med dem som har det slik alltid!

ORIGINAL: scorpio

Å føler så med deg!Var sånn i forrige svangerskap,ikke en plass jeg ikke fikk kviser på.Gudskjelov var det en skikkelig dårlig sommer for jeg likte ikke vise de frem.Dette svangerskapet har jeg bare hatt litt,men det har jeg til vanlig også.

Har ikke noen råd men bare en for kviser er ikke noe gøy!

takk [:)]

Føler med deg! Jeg har det sånn og, og har hatt masse kviser på brystet, nakken, ryggen og litt i ansiktet gjennom hele svangerskapet. [:'(]Det eneste som jeg har funnet ut som gjorde det litt bedre var å la huden få luft! Jeg går med singlet hjemme og prøver å ikke dekke til for mye av huden slik at den blir klam.. Kvisene har ikke forsvunnet, men ble et lite hakk bedre iallefall! [:)] Gleder meg ikke så mye til sommeren jeg heller..[:(]

Back
Topp