Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere enn meg som brått har begynt å få kviser igjen?
Fikk jo noen litt midt i svangerskapet, så forsvant de. Men nå kommer de jammen meg tilbake igjen...
Håpet liksom at jeg ville se "bra" ut til fødsel, men nå blir jo haka dekket av kviser. Ja, ja...
Ikke hatt så mye som en kvise gjennom hele svangerskapet. Sånn var det sist også. Men så ikke ut da renselsen pågikk. Da kom tydeligvis alle avfallsstoffer for de siste 9 mnd ut. Ikke stort å få gjort med uansett dessverre ;-)
Jeg hadde plettfri hud før svangerskapet, så når det plutselig dukket opp en del kviser i sommer så skjønte jeg fort tegninga. Har gitt seg litt de siste månedene, men har kommet tilbake igjen nå, mest på haken. Irriterende!
Merker det jeg også, mye kviser i ansiktet, til og med på puppene og bak i nakken/øverst på ryggen.. Har riktignok aldri hatt plettfri hud, men kanskje en kvise eller to i ansiktet - aldri sånn som dette Håpte å se fin ut til fødselen, men får prøve å få de vekk før igangsettelsen
æsjda! kjedelig til dere alle som opplever det masse nå!
jeg har alltid hatt en del kviser, men nå kommer det bare noen små "søte" om jeg spiser mye sjokolade elr usunne ting! (har for høy talgproduksjon fra før av) - så igrunn ingen forandring her i gården nesten heelt plettfri hud
Ja, plutselig fått masse småkviser på ryggen. Har ellers veldig rein hud, så dette kan godt forsvinne. Men tror det kommer av at jeg svetter mer nå, og ikke får trent ut "dritten" i kroppen rett og slett.