Kviser igjen...

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere enn meg som fortsatt sliter med masse kviser?:wacky:

Jeg begynner å lure veldig på om det er ei jente som skjuler seg i magen, for så mye kviser som jeg har nå har jeg aldri hatt i hele mitt liv...

På kinn, hake, i panne og langs/under kjeven, i en mengde som er til å bli gæren av...:eek:

Formen min er jo kjempebra nå, men kvisene forblir... Hofff...:wtf:

Jeg også har fått det! Skikkelig uren hud og tydelig full av hormoner! jeg som aldri har sliti med kviser før..

Samme her! Ene dagen kan jeg være helt fin og neste dag våkner jeg opp og ser ut som en fjortis!
Kinn, hake og særlig under/langs kjeven ser det ut som om kvisene liker seg best :(

Ja huff… Jeg har kjempe store stygge kviser, og de er skikkelig vonde. Helt forferdelig. Har fått en del på skuldrene og litt på brystet også :O fælt!

Ja!! Er helt grusomt! Masse på kinn, hake og kjeven, men aller mest på nakken/øverst på ryggen :S

Akkurat slik her å;) Og vi får jente nå også ;)

Masse I ansikt, skuldre og rygg:-/ drittlei! !

Vet noen av dere hva sammenhengen er ment å være, mellom kviser og jentebaby? Får moren ekstra mye kvinnelige hormoner når det er jentebaby?? Jeg har fint lite kviser nå, mindre enn vanlig, så kanskje min lille er en fryktelig maskulin type? :p Jeg har ikke peiling på sammenhengen altså, er bare nysgjerrig!

Ja! Og nå har de kommet i ansiktet å. Vært og er til tider veldig plaget med kviser på brystet. Kom med en gang jeg ble gravid :p

Har myyye kviser jeg også! Spesielt i nakken og oppe på ryggen. Har aldri hatt problemer med kviser før:(

Vet noen av dere hva sammenhengen er ment å være, mellom kviser og jentebaby? Får moren ekstra mye kvinnelige hormoner når det er jentebaby?? Jeg har fint lite kviser nå, mindre enn vanlig, så kanskje min lille er en fryktelig maskulin type? :p Jeg har ikke peiling på sammenhengen altså, er bare nysgjerrig!
Jeg vet ikke så mye, men tror det er androgene hormoner som øker fettproduksjon i talgkjertlene slik at de tettes igjen og lager kviser. Progesteron, østrogen og androgene hormoner spiller sammen. Det er derfor p-piller kan holde kviser i sjakk fordi de kontrollerer nivået av disse hormonene. Kan være at disse type hormoner varierer i nivå ifht kjønn...

Jeg er litt skeptisk til at kjønn har så mye å si! Da jeg var gravid med eldste fikk jeg MASSE kviser!! Så virkelig ikke ut og hadde vel knapt hatt en kvise i mitt liv før jeg ble gravid. Det var altså en gutt :) Med neste som også var gutt fikk jeg lite og har heller ikke stort nå med nr. 3 som er en jente :) Føler med deg da, vet hvor utrolig kjedelig det er! Man føler seg virkelig ikke særlig fresh!

Jeg er litt skeptisk til at kjønn har så mye å si! Da jeg var gravid med eldste fikk jeg MASSE kviser!! Så virkelig ikke ut og hadde vel knapt hatt en kvise i mitt liv før jeg ble gravid. Det var altså en gutt :) Med neste som også var gutt fikk jeg lite og har heller ikke stort nå med nr. 3 som er en jente :) Føler med deg da, vet hvor utrolig kjedelig det er! Man føler seg virkelig ikke særlig fresh!
Det er jo bare en tendens som har gitt en indikasjon at det kan være jente.:) som med hjertelyd, appetitt, mageform osv osv.
Jeg har gutt fra før og hadde ikke sånn hud da, derfor jeg tenker at det kanskje er noe i det.:) har så mye kviser at det er helt enormt....:wacky:

De har heldigvis forsvunnet nå :) men ja jeg hadde masse frem til uke 16
Heldiggris!!!!!!!
Skulle virkelig ønske mine også forsvant...ihvertfall ble redusert i omfang! Er jo ukledelig, men også så vondt og klør og ubehagelig.:(

Fortsatt plaget??? Det er jeg!!:eek: Og i magen lå det jo ei jente.:)

Fortsatt plaget??? Det er jeg!!:eek: Og i magen lå det jo ei jente.:)

Jeg er hvertfall fortsatt plaget, mest på øverste del av ryggen... :(
Men vet ikke hva det blir enda! Sist fikk jeg finere hud enn jeg hadde fra før, og da var det jente :P

Jeg får også kviser.. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange jeg fikk i tenårene, men nå popper de opp. Også på alle mulige steder. Kan tro jeg føler meg lekker når rompa nå er hvit(kanskje noe blåskjær også..) OG det er en kvise eller to der :oops:

Jeg får ikke særlig i ansiktet heldigvis, og de jeg får der er små. Men på brystet derimot, oh my... Store og vonde kviser hele tiden :/

Back
Topp