Kviser! Hormoner?

Linn0308

Betatt av forumet
Fått mye kviser :-/ skyldes dette hormoner? Ser ikke ut i ansikktet :-(

Det er nok hormonene ja ;) Noen sier at hvis man har veldig uren hud i svangerskapet får man jente fordi dattera prøver å stjele skjønnheten fra mammaen sin ❤
å den var faktisk veldig søt :)

Eller fordøyelsessplager men tipper på hormoner. Jeg har hvert heldig så langt, sist gang følte jeg meg som en fjortis på overdose av grandis. Helt forferdelig når du er vant med ren hud

Ser ikke ut jeg heller! Hele ryggen, brystet, armer, oppover halsen og ansiktet :(

Må jo dekke meg til!

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Her også! Det er så innmari ille :-( Ser ut som en kjøttkake i ansiktet, jeg som har så fin hud ellers. Folk som ser meg daglig, som ikke vet det må jo begynne å lure. Venninna mi hadde deg også slik de 3 første mnd, men så gikk det over, så jeg håper på det her også :-)

Ååjoda.. gjennoppleva tenåringsperioden eg og! Kvisetryne!! Hoff.. godt at det e verdt alle kvisene får eg vel sei ☺☺

Her også! Det er så innmari ille :-( Ser ut som en kjøttkake i ansiktet, jeg som har så fin hud ellers. Folk som ser meg daglig, som ikke vet det må jo begynne å lure. Venninna mi hadde deg også slik de 3 første mnd, men så gikk det over, så jeg håper på det her også :)

Samme her! Hadde vært fantastisk hvis det ga seg etter de tre første mnd :D

Jeg har bare fått noen få kviser så langt.. Får de i hårfestet, så er ikke så synlige akkurat :p

Takk for alle svar. "Godt" det ikke bare er meg noen som har tips om en god rens eller noe?

Back
Topp