Kviser [emoji33]

Desmi

Betatt av forumet
Jeg har siste uken fått DET kviseutbruddet[emoji30]
Sikkert hormonene som herjer med meg[emoji23] andre som opplever det samme?
Har vanligvis veldig lite uren hud, så dette her er uvandt!
Kanskje noen har noen tips?

Har fått litt mer enn normalt i ansiktet, men jeg har også fått enkle kviser rundt på hele kroppen plutselig. På foten, magen, brystet, rumpa osv [emoji23] har desverre ingen tips

Har fått litt mer enn normalt i ansiktet, men jeg har også fått enkle kviser rundt på hele kroppen plutselig. På foten, magen, brystet, rumpa osv [emoji23] har desverre ingen tips

Huff! Jeg har store byller i ansiktet! [emoji28][emoji30] håper det går over snart :)

Sniker fra Oktobergruppa! Jeg fikk helt sinnsykt med kviser i starten av minn svangerskap og kjøpte rens, toner og krem fra Vichy Normaderm... Etter bare en liten uke var jeg mye bedre, og etter ett par/tre uker var jeg kvitt alt og siden har jeg vært kvisefri :-D

Jeg har fått mye kviser etter jeg ble gravid.

Forrige graviditet fikk jeg helt enormt med kviser, jeg så ikke ut!! Ingenting hjalp og jeg måtte vente til jeg var ferdig med å amme for å få antibiotika som da endelig tok det bort etter noen måneder. Verste jeg har vært med på! Men tror det er sjeldent at man får det i den grad. Nå krysser jeg ALT jeg har for at det ikke skjer igjen.

Jeg har fått mer uren hud nå etter jeg ble gravid, håper det gir seg snart[emoji30]

Jeg har gått tilbake til redningen fra ungdomsskolen: Dermalogica rens, god fuktighetskrem og basiron krem.

Synes å virke greit..

Forrige graviditet fikk jeg helt enormt med kviser, jeg så ikke ut!! Ingenting hjalp og jeg måtte vente til jeg var ferdig med å amme for å få antibiotika som da endelig tok det bort etter noen måneder. Verste jeg har vært med på! Men tror det er sjeldent at man får det i den grad. Nå krysser jeg ALT jeg har for at det ikke skjer igjen.

Samme her! Så helt forferdelig og jævlig uT!

Blitt sånn denne gang også, så hurra for det[emoji24][emoji24][emoji24]

Jeg sliter med kviser til vanlig da, så har gått på utallige antibiotikakurer ol!

Kom når jeg slutta på pilla - forrige graviditet ble det borte etterhvert, så håper på det nå og! Ser helt jævlig ut [emoji15]

Jeg har også fått mye kviser og uren hud. Særlig i panne og hake. Håper at det ikke blir verre [emoji17]

Back
Topp