Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lillemolla det samme problemet har jeg. Kviser på haka og ved munnen. Det kommer i bølgedaler. I dag er jeg helt kvisefri, mens i moregen kan ansiktet se ut som en byll. Ikke vet jeg, men tar solarium og det hjelper
Jeg også har mer nuppelignende kviser på ryggen. Skal prøve å bruke sånn skrubbehanske. Har tro på de. Og så smøre med en god krem etterpå. Noen av kvisene jeg får i ansiktet er sånne som ligger og ulmer langt under hudoverflaten og er grusom vonde i lang tid. Så kommer de iksom tuslende opp til overflaten den dagen det passer dårligst og ser helt ekle ut [:'(]
Jeg fikk masse kviser i panna (nesten ikke synlig nei) de først ukene, men nå etter jul er det faktisk bedre. Så jeg satser på at tiden leger alle sår [:D]
Ellers ville jeg kjøpt noen gode renseprodukter og brukt de kun der jeg hadde problemhud. Jeg sliter også med at resten av ansiktet tørker veldig ut om jeg renser alt.
Så altså - ingen veldig gode råd - men god bedring og lykke til [:D]
[jeg har fått masse kviser på haken og på kinnene, det pleier jeg ikke å ha....har ikke kviser på resten av kroppen, men bruker skrubbekost kjøpt på body shop på kroppen når jeg dusjer for å fjerne døde hudceller.....disse ekle kvisene jeg har fått på haken og i kinnene er ikke typiske kviser heller, mer innvortes greier som klør og som jeg kniper på og da kommer det blank væske ut...så går det en stund og det ser ut til de forsvinner, men så kommer de igjen...ca 2-3 stk.