Kviser, dumme kviser

Love4two

Forumet er livet
Vet det har vært en tråd om dette her en gang, men fant ikke helt ut av det. Jeg blir bare så sprø av disse dumme kvisene som popper opp i ansiktet, på ryggen og mellom puppene. HVORFOR MÅ DE KOMME TIL MEG DA??? Er det flere i samme båt? Er det noe jeg kan gjøre for å redusere dem? Tenker å gå til en sånn hudsalong å få litt deilig ansiktsbehandling, men jeg kan ikke gjøre det hver uke. Hjelp....

Jeg begynner også å få mer kviser, spesielt på skuldrene, ryggen og ved hårfestet [8|] Vet ikke helt hva vi skal gjøre med det. Kanskje være flinke til å rense ansiktet morgen og kveld.... Vet ikke jeg. Kanskje vi kan få noen tips..... Vær så snill [8D]

det er på grunn av hormoner!Du kan få middler som hjelper bare hør med lege eller jordmor hvem du skal bruke!Lykke til!det hjelper nok og rense også![;)]Lykke til

takk for tipset mero. Skal høre med legen på fredagen. Når jeg renser ansiktet blir resten av ansiktet, der det ikke er så store problemer med kviser så uttørket. Jaja noe må en jo plages av [;)]

Legg dere et kvarters tid i solarium et par ganger i uken jenter. Det er godt og varmt og et kvarter er ikke for varmt for magen deres hvis dere ikke synes det selv. Da blir man fort kvitt kviser[:D] Dessuten blir du brun og fin nå i mørketiden[;)]

jeg har vært plaget med kviser gjennom hele svangerskapet.det var værst de 4 første mnd ,men føler det er fortsatt plagsomt.jeg går til hudpleier hver mnd og bruker gode produkter.det jeg fant ut hjalp på kviser på brystet og ryggen var faktisk dr.greves intimvask.brukte det bare en uke og de var så godt som forsvunnet.ansiktet plages jeg ennå litt med.spesielt rundt munnen og på haka.(tror det kommer av at jeg klør så sinnsykt).bruker dermalogica for sensitiv hud kombinert med noen produkter for fet hud.de har ihvertfall gjort huden bedre om den ikke er helt kvisefri enda.....

er hormonene det,jeg har ryggen og armene + tryne fult av de ekle kvisene,fikk det ganske tidlig,var vel 12 uker på vei. jeg som var kvisefri under pubbateten,har fått alt no jeg[&o] hadde det men førstemann oxo,men da fikk jeg mest etter han var født.

legen sa det ikke var noe å gjøre før jeg hadde født,sist fikk jeg p-piller,gikk på de i 1 uke og de var vekke.

Ja det er vært et forsøk monicola. Skal ta meg en tur å få litt hudpleie og høre litt med dem. Tusen takk for alle svar og gode råd [:)][:)][:)]

Hei hegemor!

Så koselig å se deg her igjen[:)] Lenge siden sist, så sender en klem, i håp
om at kvisene forsvinner... Ellers er det bra med deg? 15 uker alt jo, og er i din
16...

kos

Hei sollise.
Sendte deg en liten PM. Kjempe koselig å se deg her også [:)] Denne uken har egentlig vært smertefull, for jeg har hatt låsing i korsryggen. Var hos kiropraktor på mandag og i går så nå begynner jeg å bli bra.
Ja tenk nå er jeg på vei til uke 16. Synes det virker langt, men synes ikke det ser sånn ut hva magen angår. Ser bare ut som om jeg har spist for mye julegodterier [;)] Men magen kommer tidsnok sikkert den.

Koooos tilbake

Det var Jeg som hadde en tråd om det....
Jeg har fått ganske mye kviser, Spesielt på bryst områdene, Hadde også en del I ansiktet, Men di har avtatt.
Her lest et kjerringråd om at mye kviser gir en jente........ [:D]

Jeg har også hørt snakk om dette MitaSa, men merker ikke noe til det nei [:'(]

kjersti:) nå gir du meg håp [;)][:D][:)]

jeg har også av alle steder mellom puppene..
HVORFOR????[:@][:@]
har aldri før hatt kviser andre steder enn i ansiktet[:'(]

ORIGINAL: Dorothy_1

Det var Jeg som hadde en tråd om det....
Jeg har fått ganske mye kviser, Spesielt på bryst områdene, Hadde også en del I ansiktet, Men di har avtatt.
Her lest et kjerringråd om at mye kviser gir en jente........ [:D]

stemmer nok ikke det med mye kviser blir jente,jeg har innari med kviser,har hatt det i begge svangerskapene,gutter begge gangene.

[:@]Jeg har ALDRI og jeg lyver ikke når jeg sier ALDRI hatt ei eneste kvise, men nå, den siste uka har jeg fått 2!! (vet det ikke høres så forferdelig ille ut, men når man ALDRI har hatt det før virker det ganske drøyt med to stykker på en gang...[8|]) ellers er jeg blitt veldig tørr i hunden.. får prøve å huske å smøre meg, men er liksom ikke så vant til at det trengs så ofte[&:]

Jeg forstår godt at de to er veldig irriterende jeg. Vil vel ikke ha disse greiene i ansiktet hvis en kunne velge. Nei bort vekk med den [:'(][:@]

Jeg har også fått en del sånne kviser/nupper på armer, bryst og ryggen. Fryktelig irriterende, for kan jo ikke gå i klær som viser litt hud[:@] Det eneste som hjelper på huden min er en skikkelig skrubb i dusjen! Bruker sånn hanske man får kjøpt b.la på Lindex, og den fjerner nuppene. Når jeg smør meg etterpå blir huden sååå myk[:)]

Har foreslått dette en gang før på en annen trå om dette, men gjør det her og i håp om at det kanskje kan hjelpe noen...

På apoteket kan man få kjøpt en salve som heter Basiron, den er det litt virkestoff i og kan brukes selv om man er gravid.
Det gjorde hvertfall underverker for min rygg som var full av kviser.. de tørket ut på bare få dager...

Det var et godt tips!

Takk

Back
Topp