KviseKRISE

Loka

Betatt av forumet
I det siste har jeg fått utrolig mange kviser. Og ikke bare i ansiktet. Masse i hodebunnen, på halsen, inni øret, inni nesa og nedover nakken... HJELP! Flere som har det slik? Var slik i en periode i forrige svangerskap også, så vet at det går over.. Men fyyy så ekkel man kjenner seg. Særlig når man er hos frisøren... 
Måtte bare sutre litt.... hihi ;)

høres ikke no gøy ut.. her er det faktisk omvendet, vertfall nå. Pleier alltid å ha noen kviser på haka, men nå har jeg ingen 

Vi får vel jenter vi da!
Det sies at jenter stjeler morens skjønnhet under svangerskapet ;)

Jeg hadde det ikke slik forrige gang, og fikk en gutt.
Denne gangen har jeg kviser overalt! Digre, ekle kviser. I trynet og på ryggen :'(

Huff, ikke si det engang.. på meg har det dukket opp noen digre horn i tinningene. Har aldri pleid å få kviser der før. 

~Damen~ skrev:
Vi får vel jenter vi da!
Det sies at jenter stjeler morens skjønnhet under svangerskapet ;)

Jeg hadde det ikke slik forrige gang, og fikk en gutt.
Denne gangen har jeg kviser overalt! Digre, ekle kviser. I trynet og på ryggen :'(

Jeg fikk masse kviser forrige gang, gjennom hele svangerskapet. Men ut kom en gutt. Men han er jo selvfølgelig veldig vakker da

Denne gangen har jeg sluppet unna, så langt *bankibordet*

Jeg har også fått noen svære:/ både i ansiktet og noen få på ryggen! AARG! irriterer meg!:p MEN det er jammen meg bra det ikke er sommer nå, slipper vi å vise de:P hehe

sist hadde æ skikkelig fin hud....helt nydelig...fikk jente :D
nu masse kviser og hudorm....blæææh...e nå dritt

Back
Topp